dinsdag 2 maart 2021

Stampin' Up! You Can Create It kit februari 2021


Ben jij benieuwd wat ik met de februari envelop heb gemaakt van de You Can Create it kit? Laten we eerst eens gaan kijken wat er in de envelop zat en welke extra materialen er in de kit zaten. 

Op de linkerfoto kun je zien wat er in de januari envelop zat. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 
  YCCI kit kwartaal 1 2021

Behalve wat Basic White cardstock uit de extra materialen heb ik verder alleen de februari envelop gebruikt om deze fun fold kaart te maken.  

Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP

Omdat ik alleen maar in het bezit ben van het Hydrangea Hill Designer Series Paper en verder niet van de bijbehorende Hydrangea Haven Bundle (stempelset en stansen) heb ik voor het project van vandaag alleen maar gebruik gemaakt van dit prachtige DSP. Het DSP is zo veelzijdig, dat je makkelijk bloemen kunt uitknippen om te gebruiken als middelpunt van de kaart. De teksten komen uit de Nederlandse stempelset Van Alles Wat. 

Ik hoor je nu denken, maar he Danielle, dit is toch geen fun fold kaart? Maar let op! Als je het strikje loshaalt, dan zie je dit!

Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP

Wil jij weten wat een aantal van de YCCI kit bestellers hebben gemaakt met de februari envelop? Kijk dan snel hieronder.

Irma:       
Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP

Marianne:
Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP

Mary:
Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP


Marion: 

Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP


Carla:

Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP


Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!


Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP



Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP




Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP



Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP







Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP


Alanna:




Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP



Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP






Stampin' Up! Hydrangea Hill DSP


Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Wil je nu alvast de nieuwe You Can Create It Kit bestellen? Dat kan. Klik op onderstaande link om naar het bestelformulier te gaan of klik op de YCCI foto in de rechterkolom hiernaast. 

De YCCI kit kost € 17,50 inclusief verzending. 



Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten