zaterdag 12 juni 2021

Stampin' Up! Facebook hop Lovely Stampers

 

Vandaag doe ik mee aan de maandelijkse Facebook Hop van de Lovely Stampers. Afgelopen donderdag kregen wij te horen, dat mijn nichtje geslaagd is voor haar VWO, hoe geweldig is dat? Een feestje vieren zit er natuurlijk nog niet in, maar uiteraard zijn wij wel heel even langs gereden en hebben wij een kleinigheidje afgeleverd. En wat stond ze te stralen zeg! Zo trots op haar!

Wij wilden haar graag een kleinigheidje geven, dus heb ik dit doosje gemaakt.
 
Stampin' Up! Pattern Party

Ik zal je straks laten zien wat er in dit doosje zit, maar eerst wil ik je laten weten hoe je dit doosje kunt maken. 
  1. Snij een stuk (Basic White) cardstock van 23,4 cm bij 20,1 cm (mijn excuses voor de gekke maten, maar dit doosje is dan ook precies op maat gemaakt voor hetgeen wat er in zit).
  2. Ril met de lange zijde boven op 1,8 cm - 10,8 cm - 12,6 cm en 21,6 cm
  3. Draai het cardstock een kwartslag en ril met de korte zijde boven op 1,8 cm en 18,3 cm (of beide kanten op 1,8 cm).
  4. Door de rillijnen zijn er nu 6 kleine vierkantjes ontstaan. Knip met de lange zijde boven de rillijnen van deze vierkantjes in tot aan de eerste rillijn. 
  5. Plak nu het doosje in elkaar.
  6. Plak op de deksel een stuk gekleurd cardstock van 8,5 cm bij 16 cm (Flirty Flamingo).
  7. Plak daar bovenop een stuk DSP van 8 cm bij 15,5 cm.
    Ik heb voor mijn doosje het prachtige Pattern Party DSP genomen. Dit DSP kun je alleen bestellen van je Stampin' Rewards. Voor meer informatie over Stampin' Rewards klik hier
  8. Het woord geslaagd heb ik gestanst met de Playful Alphabet en ik heb hiervoor de kleuren uit het DSP genomen. 
  9. Deze letters heb ik op een strook Basic Black cardstock geplakt van 3 cm breed. Hoe lang de strook is, is afhankelijk van het woord wat je uitstanst. 
  10. De strook uit stap 9 heb ik op een stuk gekleurd cardstock geplakt (Pool Party). De strook is een halve centimeter breder en langer dan het zwarte stuk cardstock. 
Wil je weten wat er in het doosje zit?


Juist een heerlijke reep Tony's Chocolonely. Altijd goed om te krijgen toch? Dit doosje is super leuk om als "geldenvelop" te gebruiken. Hoe leuk is het om een doosje met geld en chocolade te krijgen in plaats van een saaie witte envelop?

Heel veel plezier als je dit doosje gaat maken. Heb je vragen? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Bestellen:
Alle Stampin' Up! producten die ik voor dit doosje heb gebruikt, kun je bij mij bestellen. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 
Wil je liever in mijn webshop bestellen? Klik dan hier om naar mijn webshop te gaan. 

Heel veel plezier met de Facebook Hop en graag tot de volgende keer!

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten