zaterdag 2 oktober 2021

Stampin' Up! You Can Create It kit september 2021


Jeetje, het is alweer oktober! Wat gaat de tijd toch snel zeg! Vandaag wil ik je heel graag laten zien wat ik gemaakt heb met de materialen uit de september envelop van de You Can Create It kit. De kit is met liefde samengesteld door Anja Luft en Heike Fallwickl. Op de linkerfoto staan de producten waarmee ik deze maand aan de slag kon gaan. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

   

Deze maand staat het "hartveroverend Halloween" Designer Series paper centraal. Mijn kaartje heb ik gemaakt aan de hand van een Sketch die ik zelf gemaakt heb. De "Frankenstein" op de kaart is gemaakt met de Penguin Builder Pons. Ik heb dit idee van Dawn van DOstamping en op haar YouTube kanaal kun je een filmpje vinden waarin ze haarfijn uitlegt hoe je verschillende dingen kunt maken met de Penguin Builder Pons. Dit heeft zij zo gaaf verzonnen. Dit is mijn kaartje. Ondanks dat er in Nederland niet heel veel Halloween gevierd wordt, vond ik het toch super leuk om eens met deze materialen te werken. 

Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp


Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar hun website!  


Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp



Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp







Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp




Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp




Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp




Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp


Alanna:



Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp



Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp







Stampin' Up! Hartveroverend halloween dsp


Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten