woensdag 10 november 2021

Around The World On Wednesday blog hop - mijn favoriete maand

 


Hoi en welkom bij de maandelijkse Around the World on Wednesday blog hop! Het thema van deze maand is "mijn favoriete maand".  Op zich is dat best lastig, want ik vind meerdere maanden geweldig, zoals de zomermaanden. Maar ik heb toch gekozen voor de feestmaand December. 
December begint voor mij met Sinterklaas, samen met de familie, daarna Kerst, samen met de familie en dan Oud en Nieuw en je raadt het al met de familie. December staat voor mij dus zeker weten voor gezelligheid en samenzijn met familie. 

Hi and welcome to the monthly Around the World on Wednesday blog hop! The theme of this month is "my favorite month". It is hard to choose, because I also really like the summer months, but I think I go for December. For me December starts with "Sinterklaas" (kinda like Santa Clause he is giving the kids lots of gifts, but we celebrate this on the 5th of December) together with my family, then we celebrate Christmas together with my family and then there is New Years Eve, and you can guess it.... together with my family. December is for me being together with my precious family members. 

Stampin' Up! Gingerbread & Peppermint dsp

Deze box heb ik speciaal voor de Decembermaand gemaakt met de Gingerbread & Peppermint Designer Series Paper. Maar dit is niet zomaar een doosje om een kadootje in te stoppen. De inhoud van dit doosje hoort echt bij December en Kerst. Kun jij al raden wat er in kan zitten?

I made this box especially for December with the Gingerbread & Peppermint Designer Series Paper. But this is not just a box for a gift. In this box there is something special especially for December and Christmas. Do you know what is in the box?

Stampin' Up! Gingerbread & Peppermint dsp

En als je het doosje open doet en open vouwt, dan heb je een Adventskalender. Super leuk om de dagen af te tellen tot aan Kerst. Nu is dit niet de traditionele adventskalender, want er passen natuurlijk geen kadootjes in de pockets, maar ik dacht, misschien is het leuk om 24 dagen achter elkaar iets liefs/leuks voor iemand op een papiertje te schrijven en dit in de vakjes te stoppen. Uiteraard kun je op dit papiertje ook een uitje of iets anders schrijven. 

And if you open and unfold the box you will have an Advent calendar. So much fun to count the days till Christmas. This is not a traditional Advent calendar, because the pockets won't fit any gifts, but I thought to fill it with some small letters with some kind words for the recipient. You can write a family activity on the piece of paper......... Lots of possibilities. 

Dit was mijn bijdrage aan de blog hop. Ben jij benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Klik dan snel op de button hieronder om naar de geweldige Aurélie Fabre te gaan. 

This was my project for the blog hop. Do you want to know what all the other talented ladies made? Please click the button below to go to the amazing Aurélie Fabre. 



Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je heel veel inspiratie toe en heel graag tot een volgende keer. 









Deelnemers/participants





8 opmerkingen: