zaterdag 20 november 2021

Lovely Stampers Video Hop - Awesome Otters

Vandaag doe ik mee aan de maandelijkse video hop van de Lovely Stampers. Samen met mijn teamgenootjes willen wij je wat inspiratie geven. Klik op onderstaande foto om naar mijn video te gaan. 


Gisteren had ik afgesproken met een aantal teamgenootjes om samen te stempelen. Vaak als we samen komen, maken we een swapje voor elkaar en ik heb dit notitieblokje speciaal voor hun gemaakt. Voor dit blokje heb ik een nieuwe stempelset gebruikt die je vanaf januari gratis kunt verdienen tijdens de Sale-A-Bration. Omdat ik als demonstratrice naar Onstage@Home ben geweest, mocht ik deze set al bestellen en hij gewoon te leuk om niet aan jullie te laten zien. 

Stampin' Up! Awesome Otters

Werkbeschrijving:
  • Snij een stuk gekleurd cardstock van 10,6 cm bij 20 cm en ril deze met de lange zijde boven op 14,2 cm - 15,2 cm en 16,2 cm.
  • Vouw alleen de 15,2 cm rillijn en de 16,2 cm rillijn. De andere rillijn is ervoor bedoeld om het blokje makkelijk open te kunnen klappen. 
  • Neem een notitie blokje (de mijne is gekocht bij de Action en ik heb hiervoor het blokje genomen van ongeveerd 14 cm bij 10,5 cm) en doe wat Tear & Tape (dubbelzijdig plakband) op de zwarte strook aan de bovenkant van het blokje. Die herhaal je ook op de andere twee zwarte stroken. 
  • Doe wat lijm bovenop de Tear & Tape en plak het cardstock op je blokje (de gerilde kanten vallen precies over het zwarte gedeelte heen). 
  • Plak de voorkant van het blokje vast aan het cardstock. 
  • Je notitieblok is nu klaar om versierd te worden. 
  

Deze twee notieblokjes zijn gemaakt met de Plantenpost Suite. Dit was een van de projecten voor mijn Stamp Along Workshop Thuis-Editie maanden geleden. Voor de kerst kun je natuurlijk ook hele leuke blokjes maken door ze met kerst DSP te versieren. Er zijn genoeg mogelijkheden. 

Heb je vragen over mijn project en/of de gebruikte producten van Stampin' Up! Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Zit je er aan te denken om het starterspakket te bestellen? Maak dan nu gebruik van de geweldige aanbieding en wordt ons Team Stamp Along teamgenootje. Je kunt je eigen pakket samenstellen door voor € 175,= aan producten uit de lopende catalogi te kiezen en hier betaal je tot aan 30 november maar € 100,= voor ipv € 129,=. Heb je hier vragen over? Stuur mij gerust een berichtje.

Voor nu heel veel plezier en inspiratie toegewenst en een heel fijn weekend!

Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten