woensdag 2 februari 2022

Stampin' Up! You Can Create It kit januari 2022

 


Jeetje Januari is alweer voorbij, dus hoog tijd om je te laten zien wat ik met de materialen van de You Can Create It kit gemaakt heb. De kit is met liefde samengesteld door Anja Luft en Heike Fallwickl. Op de linkerfoto staan de producten waarmee ik deze maand aan de slag kon gaan. De extra producten uit de kit staan op de rechterfoto. 

   
Dit kaartje heb ik speciaal ontworpen voor mijn Stamp Along Workshop Thuis-Editie waarbij de Sweet Talk Suite ook centraal stond. Ik vind het kaartje zo leuk geworden, dat ik hem graag met jullie wil delen. De tekst komt uit de stempelset "Speciale Momenten" die je op dit moment gratis kunt verdienen bij een bestelling van € 120,=.  

Stampin' Up! Sweet Talk suite

Hieronder wat inspiratie van een tweetal dames, die bij mij de You Can Create It kit besteld hebben. 

Ellen:





Irma:


Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar hun website!  


























Alanna:




















Wat zijn er super leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig! Wat een inspiratie!

Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten