zaterdag 19 maart 2022

Stampin' Up! Lovely Stampers video hop - mini doosje

Vandaag doe ik mee aan de video hop van de Lovely Stampers. Samen met een stel van mijn teamgenoten willen wij je graag wat inspiratie geven met de producten van Stampin' Up!

Volgende maand is het Pasen en ik heb de traditie om voor mijn collega's op verschillende momenten gedurende een schooljaar een kleinigheidje te maken. Zo ook voor Pasen. Ik heb een klein doosje gemaakt waarin precies een chocolade eitje past. Het is maar een kleinigheidje, maar des te leuker om het leuk in te pakken toch?

Ik mag 40 van deze doosjes maken:

Stampin' Up! Playful Patterns dsp

Werkbeschrijving:
  • Snij een stuk Designer Series Paper van 10 cm breed bij 7,5 cm hoog.
  • Ril met de lange zijde boven op 2,3 cm - 4,6 cm - 6,9 cm en 9,2 cm
  • Draai het DSP een kwartslag en ril met de korte zijde boven op 2,3 cm
  • Vouw alle rillijnen en knip de vierkantje die ontstaan zijn aan de onderkant in tot aan de rillijn die je tegenkomt. 
  • Het kleine rechthoekje onder aan de plakstrook knip je weg. 
  • Plak het nu in elkaar als een doosje
  • Stop een eitje in het doosje
  • Vouw de bovenkant plat naar de buitenkant en maak deze dicht met een nietje.
  • Maak een klein strikje en plak deze met een glue dot over het nietje. In de video kun je zien hoe je heel makkelijk zelf een hulpstuk kunt maken om strikjes mee te maken. 
Wil je alles nog eens rustig nakijken? Klik dan op onderstaande foto om naar de YouTube tutorial te gaan. 


Heb je nog vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!


1 opmerking: