zaterdag 14 mei 2022

Lovely Stampers Facebook Hop - Tuinfluiters

Vandaag doe ik mee aan de Facebook Hop van de Lovely Stampers. Wil je met ons mee hoppen? Klik dan hier om naar mijn Facebook pagina te gaan. Vanaf mijn Facebook pagina kun je dan doorhoppen naar de volgende. 

Voor deze hop wil ik je graag laten zien wat ik samen met mijn Team Stamp Along heb gemaakt tijdens de teammiddag van afgelopen maandag. Door mijn vakantie de afgelopen weken en twee geweldige Stampin' Up! evenementen had ik niet de mogelijkheid om iets voor te bereiden. Wel hadden we samen afgesproken om samen met het Tuinfluiters productpakket aan de slag te gaan en de nieuwe In Colors 2022-2024. 


Marianne had op internet een prachtige kaart voorbij zien komen van een collega demo LeeAnn Greff en samen hebben wij geprobeerd om hem te CASEn. Uiteraard hebben we er wel een beetje onze eigen draai aan gegeven. Dit is de lay-out in alle 5 de In Colors 2022-2024

Stampin' Up! Tuinfluiters

In Color: Starry Sky

Stampin' Up! Tuinfluiters

In Color: Sweet Sorbet

Stampin' Up! Tuinfluiters

In Color: Parakeet Party

Stampin' Up! Tuinfluiters

In Color: Orchid Oasis

Stampin' Up! Tuinfluiters

In Color: Tahitian Tide


En... welke kleur spreekt jou het meest aan? Ik ben echt van de blauwe tinten, maar ik moet eerlijk zeggen dat het groen en het rood ook echt geweldig zijn. Deze kleuren gaan nog vaak voorbij komen!

Zou jij het ook leuk vinden om ook bij één van mijn teammiddagen aanwezig te zijn? Bestel dan nu het starterspakket en kom bij Team Stamp Along. En als je dat voor 31 mei a.s. doet, dan ontvang je heel veel extra's.  

Het starterspakket kost € 129,= en voor dit bedrag mag je Stampin' Up! producten uitzoeken ter waarde van € 175,=. Je stelt je eigen pakket samen. Maar bestel je voor 31 mei a.s., dan ontvang je ook nog eens een prachtig In Color 2022-2024 pakket t.w.v. € 81,= geheel gratis. Dit pakket bestaat uit de volgende producten:


5 inkpads in de In Colors


assortiment In Color cardstock (20 vel, van elke kleur 4)


Een pak In Color 2022-2024 6" x 6" Designer Series Paper en


In Color Grid Papier

Wat een prachtig pakket of niet? Heb je hier vragen over, stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com
Wil je meer weten over het bestellen van het starterspakket? Klik dan hier

Wil je de producten die ik voor mijn kaarten gebruikt heb rechtstreeks bij mij bestellen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com. Ik verzorg je bestelling graag. 

Heel veel plezier als je gaat hoppen en graag tot een volgende keer. 













Geen opmerkingen:

Een reactie posten