donderdag 26 mei 2022

Stamp Along Workshop Thuis-Editie #20

Vandaag even een heel kort berichtje hier op mijn blog.

Wil jij graag weten wat je van mij mag verwachten als je de nieuwe Stamp Along Workshop #20 besteld? Klik dan op onderstaande foto om naar een video te gaan. 


Het pakket kost € 25,= inclusief verzending. Kom je het pakket bij mij in thuis in IJsselstein ophalen, dan hoef je uiteraard de verzendkosten niet te betalen en kost het pakket € 21,=. Bestellen kan t/m 31 mei a.s. via onderstaande link.


Terwijl ik het filmpje aan het opnemen was, begonnen mijn handen te kriebelen om een kaartje te maken. Aan het einde van het filmpje maak ik een super eenvoudige kaart samen met jou en weet je wat het leuke is? Je hebt er alleen maar wat cardstock en DSP voor nodig. 

Fijne dag en graag tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten