dinsdag 12 juli 2022

Stampin' Up! Oceanfront - NL

Vandaag wil ik je heel graag laten zien, hoe makkelijk het is om een snel een kaartje te maken. Met de Oceanfront stempelset heb je in een paar stappen een prachtige kaart. Wil je weten hoe? Klik dan op onderstaande foto om naar de gratis tutorial te gaan. 

Stampin' Up! Oceanfront


In eerste instantie wasde Oceanfront stempelset mij niet eens opgevallen in de nieuwe jaarcatalogus, maar toen zag ik een paar prachtige kaarten voorbij komen en toen wist ik het. Deze MOET ik hebben. Met deze prachtige stempelset kun je de prachtigste kaarten maken en niet alleen condoleance kaarten zoals in mijn voorbeeld, maar wijzig de tekst in bijvoorbeeld Happy Birthday en je hebt de prachtigste verjaardagskaart. 


Stampin' Up! Oceanfront


En heb je nog een paar restant stukjes Basic White over? Maak daar dan leuke tags of boekenleggers van door ze met dezelfde stempels te bestempelen. Kijk eens hoe leuk!


Stampin' Up! Oceanfront


De Oceanfront stempelset kost € 27,= en kun je bestellen door op het winkelwagentje hiernaast te klikken of door mij een mail te sturen op danielle.kassing@gmail.com.

Doe je een bestelling van € 60,= of meer in de maanden juli en/of augustus, dan mag je per € 60,= aan bestellingen een gratis product kiezen uit de Sale-A-Bration brochure. Klik op de brochure hiernaast om naar het assortiment te gaan. 

Heel veel stempelplezier!

Groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten