maandag 8 januari 2024

Stampin' Up! Bee My Valentine schudkaart

 Hoi Allemaal,

Vandaag een schattig kaartje op mijn blog. Een paar dagen geleden is de nieuwe catalogus ingegaan en één van mijn favorieten is het Bee Mine productpakket. Met deze geweldige producten heb ik dit kleine schudkaartje gemaakt. 

Stampin' Up! Bee Mine

Voor dit kaartje heb ik de Bee My Valentine bundel gebruikt bestaande uit een de Bee My Valentine stempelset en de Bee Builder Punch. En daarnaast ook het prachtige Bee Mine Design Papier. Ik heb alleen wel een klein foutje gemaakt met het maken van de kaart. Kun jij zien wat er misgegaan is?

Op dit moment vieren we Sale-A-Bration bij Stampin' Up! Voor elke € 60,= aan bestellingen (exclusief verzendkosten), mag je een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration brochure. Sale-A-Bration duurt nog tot en met 29 februari a.s.. 

Heb je hier vragen over? Of wil jij een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten