dinsdag 16 januari 2024

Stampin' Up! Flight & Airy Designer Series Paper

 Vandaag heb ik een kaartje voor je gemaakt met één van mijn favoriete Sale-A-Bration producten het prachtige "Flight & Airy" Design Papier. Dit papier kun je t/m 29 februari gratis verdienen bij een bestelling van € 60,= exclusief verzending. Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb. 

Stampin' Up! Flight & Airy DSP

Voor dit kaartje heb ik puur en alleen het Design Papier besteld. In het papier zitten zoveel mooie vellen met "vogeltjes"die heel makkelijk uit te knippen zijn. Op deze manier kun je de prachtigste kaarten maken zonder een specifieke stempelset. Ik heb wel een stempel gebruikt voor de tekst en dit papier is natuurlijk ook geweldig te combineren met andere producten van Stampin' Up!.

Stampin' Up! Flight & Airy DSP

Dit kaartje heb ik op precies dezelfde wijze gemaakt en toch is hij net iets anders. Hoe leuk is dat. Wil jij weten hoe ik dit kaartje gemaakt heb? Klik dan op onderstaande foto om naar mijn YouTube Tutorial te gaan. 


Heb jij er wel eens aan gedacht om het starterspakket van Stampin' Up! te bestellen? Dan is de Sale-A-Bration misschien het moment om dat te doen. Er zijn namelijk 2 extra acties. Wil hier meer over lezen? Klik dan hier
Heb je vragen? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel kijk- en knutselplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten