Posts tonen met het label Stampin' Up! Petal Park. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Stampin' Up! Petal Park. Alle posts tonen

woensdag 12 juli 2023

Around The World on Wednesday blog hop - team challenge

 


Hoi en welkom bij de Around The World on Wednesday Blog Hop onder de zielende leiding van de geweldige Angie McKenzie. Het thema van deze maand was heel speciaal "Team Challenge". Door Angie werd ik gekoppeld aan Teri West - Alaska Stamper en samen mochten we zelf kiezen wie van de teamgenoten wij wilden CASEn. 
Daar waren we al heel snel uit, want we wilden heel graag één van de prachtige projecten van Mikaela Titheridge - The Crafty Oink Pen namaken. Het was best lastig om te kiezen, want ze maakt zoveel moois. Dit is het project dat Teri en ik geCASEd hebben. Klik op de foto om naar de originele blog post van Mikaela te gaan. 

Hi and welcome to the Around The World on Wednesday Blog Hop organized by the amazing Angie Mc Kenzie. The theme of this month is "Team Challenge". Angie connected me to the lovely Teri West - The Alaska Stamper and together we could chose which of our team members we would love to CASE. 
We didn't have to think long about it, because we really wanted to CASE one of the amazing projects of Mikaela Titheridge - The Crafty Oink Pen. It was hard to choose just one, because everything she makes is amazing. This is the project Teri and I CASEd. Click on the photo below to go to the original blog post of Mikaela. 


Oke, oke, het is ten eerste een kerstkaartje en ten tweede zijn de producten die Mikaela gebruikt heeft inmiddels retired. Teri en ik hebben besloten om met de Petal Park stempelset aan de slag te gaan. Ook wilden wij als basis de nieuwe kleur Lost Lagoon gebruiken. Dit is het kaartje dat ik met deze lay-out heb gemaakt.

Oke, oke, first this is a Christmas card and second the products Mikaela used for this card are retired at the moment. Teri and I decided to use the Petal Park stamp set instead. We also wanted to use the new Lost Lagoon color to mix things up. This is the card I made with this lay-out. 

Stampin' Up! Petal Park

Het andere deel van de opdracht was, dat de ander, dus Teri in dit geval, een bijpassend project zou maken, maar waarbij het net lijkt alsof ze bij elkaar horen en alsof we naast elkaar hebben gezeten bij het maken van de projecten. Deze prachtige envelope box heeft Teri gemaakt. Is hij niet geweldig? Klik op onderstaande foto om naar de blog post van Teri te gaan. 

The other part of the challenge was, that the other, so Teri in this case, had to make a coordinating project. It has to look like our projects just belong together and as if we were making them next to each other even though we where a half a world away from each other. Teri made this amazing envelope box. Isn't it gorgeous? Click on the photo below to go to the post of Teri.

Stampin' Up! Petal Park

En.... is het geen geweldige match? Ik ben super trots ons. Teri, dankjewel voor de super leuke samenwerking. Zo leuk dat wij elke keer bij het wakker worden of net voor het slapen gaan contact hadden. Echt super! Ben je benieuwd welke challenges de anderen zijn aangegaan? Klik dan snel op onderstaande knop om verder naar Ximena Morales te gaan. 

And....... do you like the match of our projects? I am super proud of us. Teri, thank you for the amazing cooperation. We had so much fun every evening just before bedtime or early in the morning just awake. Thank you so much. Do you want to see the challenges of the other team members? Please click the button below to go to Ximena Morales.


Heel veel plezier!








Deelnemers/participants:

woensdag 11 januari 2023

Around The World on Wednesday - CASE de catalogus

 


Hoi en welkom bij de Around the World on Wednesday Blog Hop. Het thema van deze maand is CASe de nieuwe Januari-April mini-catalogus en/of de Sale-A-Bration brochure. De catalogus staat boordevol met inspiratie, dus blader hem eens goed door en kijk welk kaartje jij zou willen namaken. Dit is het kaartje welke ik als voorbeeld heb genomen. Hij staat op blz 30 van de mini-catalogus.

Hi and welcome to the Around the World on Wednesday Blog Hop. The theme of this month is CASe the new January-April mini-catalog and/or the Sale-A-Bration brochure. You can find lots and lots of inspiration in the catalog, so take a close look and choose a card you wish to make/CASe. This is the card that inspired me to make mine. It is on page 30 of the mini-catalog.


Stampin' Up! Petal Park Bundle


Deze kaart is gemaakt met het geweldige Petal Park product pakket. Hij staat hoog op mijn verlanglijstje, maar helaas heb ik hem nog niet in mijn bezit. Daarom heb ik als basis deze kaart genomen, maar heb ik een tweetal gratis Sale-A-Bration producten uitgezocht om deze kaart na te maken. 

This card is made with the amazing Petal Park Bundle. This bundle is on top of my wish list, but I do not own it yet. That is why I took this example and I made this card with some Sale-A-Bration products you can earn for free at the moment. 


Stampin' Up! Beautifully happy


Zoals je kunt zien heb ik het kaartje precies nagemaakt, alleen heb ik voor mijn kaartje de Sale-A-Bration stempelset Lieve Bloemen (Beautifully Happy) gebruikt en als DSP het prachtige Dandy Designs DSP. Toevallig heb ik voor deze kaart ook bloemen gekozen, maar uiteraard kun je alles gebruiken wat je zelf wilt, denk bijvoorbeeld aan de Adorable Owls of welke stempelset dan ook. Neem een kaart uit de catalogus als voorbeeld en gebruik de producten die jij in huis hebt. 

As you can see I copied the card one on one. The only different thing is, that I used the Dutch Sale-A-Bration stamp set "Lieve Bloemen" (Beautifully Happy) and for the background the amazing Dandy Designs DSP. I've chosen the flowers to make my version, but you can use just anything you want. For example the Adorable Owls or whatever other stamp set. Just choose a card from the catalog as an example and make your own version by using your own products. 

Dit was mijn kaartje voor de blog hop. Ben jij benieuwd wat de anderen gemaakt hebben? Klik dan snel op onderstaande knop om naar de geweldige Ximena Morales te gaan. 

This was the card I made for the blog hop. Would you like to know what the others made? Please click the button below to go to the amazing Ximena Morales. 


Heel veel plezier met de bloghop en graag tot de volgende keer!









Deelnemers/Participants