woensdag 29 augustus 2018

Stampin' Up! Celebrate (2)

Vandaag een hele eenvoudige kaart op mijn blog! Een kaartje om iets mee te vieren... en je kunt zelf bepalen wat!

Stampin' Up! Wood textures dsp, Celebrate You thinlits dies

Als basis heb een kaart genomen van Thick Whisper White cardstock. Daar bovenop heb ik een stuk Wood Textures Designer Series Paper geplakt. En als laatste heb ik een mat van Whisper White cardstock genomen en hier heb ik het woord Celebrate met de Celebrate You Thinlit Dies gestanst. Door het woord tot iets boven de onderste rand te stansen lijkt het net of het woord bovenop de rand van het cardstock geschreven is. Het was een ideetje in mijn hoofd en ik ben echt superblij met het resultaat.

Stampin' Up! Wood textures dsp, Celebrate You thinlits

Met dezelfde Celebrate You Thinlit dies heb ik het woord You uit een restant stukje Wood Textures DSP gestanst. Als laatste heb ik er een stukje Linnen Thread omheen gespannen en heb ik een paar Faceted Dots op de kaart geplakt. Op de foto kun je het helaas niet zo heel goed zien, maar omdat ik het vlak nog zo wit vond, heb ik ook nog een aantal spetters met de Aquapainter en Crumb Cake inkt gemaakt.

Van tevoren wist ik niet zo heel goed hoe de kaart eruit zou komen te zien en ik twijfel of hij TE eenvoudig is. Maar hoe vaker ik naar de kaart kijk, hoe mooier ik hem ga vinden.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en op de valreep nog profiteren van de Bonus Days? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Linen Thread
[104199]
€ 5,50
Faceted Dots
[146910]
€ 7,25
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten