dinsdag 3 januari 2017

Een paar kaartjes

Vanaf vandaag zal ik regelmatig een bericht op mijn blog plaatsen. Maar omdat de blog op dit moment nog wat leeg is, wil ik graag wat foto's laten zien van kaarten die ik het afgelopen jaar gemaakt hebt. Ik hoop dat jij dit ook leuk zult vinden. Ik zal in dit bericht van het meest recente kaartje naar het "oudste" kaartje gaan.

Afgelopen kerst heb ik de familie de volgende kaart gestuurd.


Deze kaart is gemaakt met een basis van Whisper White Cardstock. De stempelset die ik gebruikt heb heet de Merry Mice. De achtergrond heb ik met de embossingfolder Cable Knit Dynamic Textured Impressions gemaakt.


Deze doosjes zijn speciaal op maat gemaakt voor de miniverpakking body lotion/shower gel. Het linker doosje is gemaakt van Whisper White Cardstock bestempelt met de Flurry of Wishes stempelset in de kleur Emerald Envy. Het rechter doosje heb ik met Versamark inkt bestempeld en daarna "heat embossed" met zilver embossing poeder. Een leuk klein kadootje om iemand blij mee te maken.


Onderstaand kaartje heb ik gemaakt met de Love You Lots stempelset. De basiskleur in Emerald Envy en de hartjes zijn van Real Red cardstock. De tekst komt uit de stempelset Crazy about You. Zoals je kunt zien is de inkt, de cardstock en de DSP helemaal op elkaar afgestemd.


De Love You Lots is één van de speciale Hostess sets. Als jij een party organiseert en de bestelling van de party is hoger dan € 200,=, dan krijg je als Hostess Stampin Rewards (kijk voor meer informatie onder het tabje bestellen) en van deze rewards kun je de speciale hostess sets bestellen en/of producten kiezen uit de jaarlijkse of seizoenscatalogus. Je hoeft niet perse een party te geven om voor deze Rewards in aanmerking te komen. Heb jij zelf een bestelling hoger dan € 200,= dan kun je ook hiervan gebruik maken. Je kunt ook bijvoorbeeld samen met een vriendin een bestelling doen om zo aan het bedrag te komen.


Hierbij nog een kaartjer gemaakt met de stempelset Love You Lots. De kleur die je ziet is Flirty Flamingo. De tabjes heb ik gemaakt met de Envelope Punch Board en de egeltjes heb ik ingekleurd met de blender pens.


Dit miniboekje heb ik bijna een jaar geleden gemaakt voor een speciale vriendin. In dit boekje zitten een aantal foto's. Omdat ik niet zomaar foto's van andere mensen op internet wil zetten heb ik alleen een foto van de eerste pagina geplaatst. De stempelset die ik hiervoor gebruikt heb, is de Endless Birthday Wishes. Ook hier kun je zien dat de inkt, de cardstock en de DSP geweldig bij elkaar past. De kleur is Real Red.


Ken je Krimpie Dinkie nog? De pinquin uit de stempelset Snow Place heb ik in Archival Black gestempeld op krimpfolie. Daarna uitgeknipt (er zijn ook Snow Friends framelits waarmee je ze met de bigshot uit kunt stansen) en met de heattool laten krimpen. Als laatste heb ik er oorbellen van gemaakt. Deze 40 paar oorbellen heb ik gemaakt om mee te swappen op Onstage Local afgelopen november.



Helaas moet er ook wel eens een kaart gemaakt worden voor minder leuke gelegenheden. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van Whisper White en Basic Black cardstock en de stempelset Crazy about You (de bladeren en de tekst) en Papillon Potpourri (de vlinders). Ondanks dat de stempelset  oorspronkelijk niet gemaakt is om condoleancekaarten van de maken, leent hij zich er wel uitstekend voor.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten