woensdag 15 februari 2017

Balloon Celebration

Ik wilde graag twee kaartjes maken voor twee toppers die hun examens gehaald hebben. En natuurlijk wilden wij ze laten weten hoe trots wij op hun zijn. Ik koos bewust voor twee dezelfde kaartjes, want ja dan hoef je maar één keer het wiel uit te vinden toch?

Het liep niet helemaal zoals ik van tevoren bedacht had. In mijn hoofd had ik allerlei dingen bedacht, maar bij de uitvoering heb ik toch wat wijzigingen moeten maken hihihi.......... Komt dit jou bekend voor?

Ik wilde heel graag de Celebrate gebruiken van de "Celebrations Duo textured impressions embossing folder". Om dit goed uit te laten komen heb ik het woord Celebrate gestempeld met de grote ballon uit de Balloon Celebration stempelset. Tot zover ging alles nog goed, maar toen bedacht ik mij dat ik touwtjes aan de ballonnen wilde stempelen. Maar dit zag er wat vreemd uit. Met als gevolg dat ik de cardstock kleiner gesneden heb en ik er de volgende draai aan heb gegeven. Ondanks dat het niet helemaal liep zoals ik in gedachten had, is het toch een hele leuke kaart geworden.


Het kaartje wat ik eigenlijk in gedachten had, is deze...............


Is het niet leuk om te zien hoe verschillend de kaarten zijn geworden, terwijl het uitgangspunt hetzelfde was? Er bestaan helemaal geen fouten! Er is altijd een creatieve oplossing te vinden.

De ballonnen heb ik gestempeld in de kleuren Emerald Envy en Dapper Denim. Dit zijn de incolors van 2016-2018. Op beide kaarten heb ik de lovertjes gebruikt van de "Silver Sequin Trim". Dit is een rol met lint van lovertjes, maar als je er een paar vanaf haalt, kun je ze zeker ook los gebruiken. Bij de tweede kaart heb ik ook nog Emerald Envy Solid Baker's Twine gebruikt.

Ik ben trots op de "foutjes" die ik gemaakt heb!


Dit zijn de producten die ik voor deze kaarten gebruikt heb!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten