vrijdag 17 maart 2017

Grateful Bunch giftcard

Afgelopen week hadden wij een Open Huis van onze 'oude' buren. Omdat veel mensen op dit soort dagen een bloemetje meenemen, besloten wij een Intratuin bon te geven, zodat ze zelf een mooi bosje bloemen kunnen halen wanneer het hun uitkomt (of iets anders voor het huis natuurlijk). Uiteraard kon ik het niet laten om deze giftcard leuk te verpakken.


En natuurlijk moesten er wel bloemetjes op! Deze giftcardhouder heb ik gemaakt van een envelop. Voor de voorkant heb ik de stempelset Grateful Bunch met de daarbij behorende Blossom Bunch Punch gebruikt. De blaadjes heb ik ingekleurd met de blenderpen en Old Olive inkt.


Er is genoeg plek om je cadeaukaart of geld kwijt te kunnen en er is ook genoeg ruimte om een mooie boodschap voor de ontvanger te schrijven. Op de grote bloem heb ik de clear Wink of Stella gebruikt. Ik hoop dat je goed kunt zien hoe de bloem glinstert.


Wil je ook eens een keer met deze set werken? Kom dan naar mijn workshop op 11 mei a.s. (meer informatie over deze workshop kun je vinder onder het kopje 'workshops').

Geen opmerkingen:

Een reactie posten