maandag 20 maart 2017

Poppin' Box Card

Een tijdje geleden zat ik op YouTube een filmpje van Gemma Clarke te kijken (www.madebygemmacrafts.co.uk) en DIT moest ik gewoon een keertje namaken. Het gaat om de Poppin' Box Card. Aan de hand van haar filmpje heb ik dit gemaakt. Kijk zelf maar!!!


Is het niet geweldig! Het was best wat werk, maar ik ben reuze trots op het resultaat.


Dit is het doosje gemaakt in Peekaboo Peach. Het DSP, de vlaggetjes en het ijsje komen uit de Cool Treats Suite. De Happy Birthday komt uit de stempelset Window Shopping.



Als je het doosje open trekt, dan gebeurt er dit..........


Het is net een 'duveltje uit een doosje'. Hieronder volgen de foto's van de kubus. Voor deze kubus heb ik ook de Cool Treats Suite gebruikt. De cijfers heb ik gestanst met de Large Number Framelits Dies. De Happy Birthday komt uit de Window Shopping stempelset.





Vind jij dit ook geweldig en heb jij ook interesse in de producten van Stampin'Up!? Stuur mij dan een mailtje op danielle.kassing@gmail.com. Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten