donderdag 18 mei 2017

A simple Thank you!

Nog één nachtje slapen en dan gaan we met een aantal dames uit ons team workshops geven op de Libelle Zomerweek. Wat gaat dit een geweldige ervaring worden zeg! Ik probeer jullie op de hoogte te houden op mijn Facebook pagina en van het weekend zal ik een verslag uit brengen op mijn blog.

Terwijl ik druk bezig was met de voorbereidingen voor morgen, kwam mijn man net bij mij met de vraag of ik nog een kaartje voor hem had. Tuurlijk heb ik nog wel een kaartje voor je, was mijn antwoord. Is het voor de verjaardag van een man of een vrouw? Zijn antwoord: het is voor een man en het is om hem te bedanken voor de samenwerking die wij gehad hebben. Zul je net zien. Heb ik een halve schoenendoos vol met gemaakte kaartjes en zijn het óf echte vrouwenkaarten óf verjaardagskaarten. Ik heb alles maar even opzij gelegd en het volgende kaartje gemaakt!


Het is een heel eenvoudig kaartje geworden, maar juist door die eenvoud vind ik hem prachtig geworden. Door mooie Designer Series Paper te gebruiken, kun je prachtige kaartjes maken. Wat vind jij?

Voor de Libelle Zomerweek hebben we ook allemaal een naambordje gemaakt. Ik heb heel wat bordjes gemaakt, maar morgen kies ik uit één van deze twee bordjes. Geheel afhankelijk van welke kleur kleding ik morgen ga dragen.Welke vind jij het leukst?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten