woensdag 14 juni 2017

Workshop Cool Treats

Gisteravond was er bij mij thuis weer gezellig een workshop. Deze keer stond de stempelset Cool Treats en de Frozen Treats Framelits Dies in de hoofdrol.


Het was flink doorwerken voor de dames, maar we zijn begonnen met het maken van het doosje waar de kaartjes in bewaard kunnen worden. Dit doosje is verzonnen door Crafty Caroline en ik heb daar mijn eigen draai aan gegeven.


Zo ziet het doosje eruit als je hem open klapt. Er passen precies 3 notecards inclusief enveloppen in. 


Als ik een workshop voorbereid, dan doe ik vaak mijn inspiratie op via Pinterest en YouTube. Hier zijn ontzettend veel voorbeelden te vinden, die je je dan eigen kunt maken. Toen ik mij aan het voorbereiden was voor deze workshop vielen twee kaarten mij enorm op en ze waren echt te leuk om te veranderen. Daarom heb ik deze kaarten geCASEd. De eerste kaart is van Lyssa Zwolanek en de tweede kaart is van Julie de Suia. Dank jullie wel voor jullie inspiratie!


Voor deze notecard heb je niet veel nodig. Allereerst hebben we de aardbeien en de sprinkles op de kaart zelf gestempeld. Daarna hebben we de tekst op een stukje restpapier gestempeld en uitgestanst. Om de groene kleur (Old Olive) te accentueren hebben we de cirkel met schulprand uit Old Olive gestanst. Een glimmertje erbij en de kaart is klaar!


Deze kaart bestaat voornamelijk uit stanswerk. We hebben het hoorntje en de ijsbolletjes uitgestanst uit verschillende kleuren. De sprinkles zijn ook uitgestanst. Ik had hiervoor wel wat extra geduld nodig om ze op het bolletje te plakken!!! Met wat washitape en een leuke tekst is de kaart helemaal af!


In dit kaartje zou je bijna je tanden zetten. Ziet het er niet lekker uit? Ook weer eenvoudig van opzet, maar met een geweldig resultaat. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een strook cardstock, een strook DSP en wat restpapier om de bolletjes met saus uit te stansen!

Deze set zal ik de aankomende maanden nog veel gaan gebruiken, denk ik. Er zijn nog zoveel mogelijkheden om te maken!


Voordat de avond begon, zag de tafel er zo uit! Maar toen de dames eenmaal op gang waren, was dit het resultaat!


Ik heb een top avond gehad! 

Normaal gesproken geef ik bij een workshop altijd een klein zelfgemaakt welkomstcadeautje, maar deze keer kreeg ik ook een cadeautje. Kijk eens wat ik heb gekregen?


Een zelf gehaakte zeester, die je gewoon met water als bijvoorbeeld scrub spons kunt gebruiken. Geweldig he? Dankjewel Caroline!

Omdat de zomervakantie voor de deur staat, zal mijn eerstvolgende workshop op 29 augustus a.s. zijn. Wat we precies gaan maken, weet ik nog niet, maar er zal in ieder geval een nieuwe set in de hoofdrol staan. Je bent van harte welkom! Opgeven kan altijd via danielle.kassing@gmail.com. Meer informatie is te vinden onder het tabje "Workshop". 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten