vrijdag 29 september 2017

Eastern Beauty (3)

Afgelopen weekend gaf een buurman een feestje op het pleintje, omdat hij 50 geworden is. Omdat wij helaas niet bij het feestje konden zijn (Marit en ik waren het hele weekend in Duinrell bij het Tinafestival en de mannen waren op stap) heb ik dit kaartje voor hem gemaakt om hem heel veel plezier toe te wensen!


Voor deze kaart heb ik de Eastern Beauty Stamp set gebruikt en met de 'cirkel'stempels heb ik een achtergrond gemaakt in de In-Colors Fresh Fig, Dapper Denim en Lemon Lime Twist. De Happy Birthday komt uit de Happy Birthday Gorgeous Stamp set en heb ik daarna geponst met de Everyday Label Punch.


Voor de 50 heb ik de Large Number Framelits gebruikt en om ze even iets meer op te laten vallen heb ik de Clear Wink of Stella gebruikt.

Wat vind jij van de zelf gestempelde achtergrond? Ik vind hem wel leuk geworden, maar het is totaal iets anders dan wat ik normaal gesproken zou doen. Mischien moet ik er toch nog even aan wennen!


Eastern Beauty Photopolymer Stamp Set

Eastern Beauty Photopolymer Stamp Set
artikelnummer 143675
€ 25,=

Geen opmerkingen:

Een reactie posten