woensdag 27 september 2017

Eastern Beauty Bundle (2)

Het maken van een verjaardagskaart voor een man vind ik persoonlijk erg lastig. Ik val op felle, lichte kleurtjes EN bloemen en dat wordt al gauw erg vrouwelijk. 

Voor deze kaart heb ik de Fresh Fig van de In-Colors 2017-2019 gekozen, gewoon omdat het een prachtige kleur is. En naar mijn mening is het een prima kleur voor een man toch?


Op dit kaartje is niet heel veel stempelwerk te vinden, maar ik heb voornamelijk de Eastern Medaillon Thinlits Dies gebruikt. Er zijn talloze variaties met de Thinlits te maken en elke keer is het resultaat weer prachtig. De 'sterren' heb ik gestempeld met de de Eastern Beauty Stamp set.


Deze keer ben ik ook de binnenkant niet vergeten hihi........ 

De stempelset en de Thinlits Dies zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze tegelijk besteld, dan geeft Stampin'Up! je 10% korting op de bundel.

Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaasten? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!


Eastern Beauty Bundle
artikelnummer 145308
€ 58,50


Geen opmerkingen:

Een reactie posten