maandag 25 september 2017

Happy Mail Swap September

Deze maand doe ik mee aan de Happy Mail Swap van de Online Stampin Party.

Je kunt jezelf inschrijven voor deze swap en aan de hand van een project beschrijving maak je dan een kaart. Je wordt aan iemand gekoppeld, dus als het goed is stuur je niet alleen een kaartje, maar ontvang je ook een kaartje terug. Dat is het principe van swappen.

Deze keer was het de bedoeling om een zogenaamde Squash kaart te maken. Mijn swappartner Lia, had haar kaartje al snel klaar. Dus deze had ik al snel in de bus liggen. Geweldig om een kaartje van een vreemde te ontvangen. Lia had een prachtig kaartje gemaakt met de hostess set Tranquil Tulips en ik was van plan om deze set ook te gaan gebruiken. Omdat ik dit niet leuk vond, heb ik mijn plannen omgegooid en heb ik de Eastern Beauty Stamp set en de Eastern Medaillons Thinlits Dies gebruikt.


Dit is de voorkant van mijn Squash kaart. Ik heb voor deze kaart Dapper Denim en Lemon Lime Twist gebruikt. Het stukje DSP komt uit de Eastern Palace Specialty Designer Series Paper. 


Als je de kaart openklapt, zie je dit! Links boven heb ik de Thinlits gebruikt en rechtsonder heb ik voornamelijk gestempeld.


Kijk eens hoe prachtig deze Thinlits zijn!


Ik vond het heel leuk om deze kaart voor Lia te maken en ik hoop dat zij hem mooi zal vinden!

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik gebruik? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!





Eastern Beauty Photopolymer Bundle
artikelnummer 145308
€ 58,50

De sets zijn ook apart van elkaar verkrijgbaar,
maar als bundel bespaar je 10%

Geen opmerkingen:

Een reactie posten