vrijdag 22 september 2017

Workshop Painted Harvest!

Vorige week heb ik een workshop gehouden met de Painted Harvest Stamp Set.

Voor de eerste kaart had ik de stempelset gebruikt zoals hij in eerste instantie is bedoeld. Als zonnebloem!


Deze kaart is echt gemaakt in de traditionele kleuren, maar wat is hij toch prachtig!


Voor de tweede kaart hebben we een iets minder traditionele kleur gebruikt. De "zonnebloem" is deze keer gestempeld in Pacific Point en Night of Navy. Ook deze combinatie vind ik geweldig! Er is nog veel meer mogelijk met de "zonnebloem", maar dat zal ik binnenkort laten zien op mijn blog. Ik ben nog lang niet uitgespeeld met deze prachtige set!


Als laatste hebben we een kaars gemaakt met de Painted Harvest. 


Je hoeft hem nu alleen nog maar leuk te verpakken in bijvoorbeeld cellofaan en je hebt een geweldig kadootje! Dit 'stempelen' op een kaars kun je natuurlijk met elke mogelijke stempelset doen!


Wil jij ook eens een workshop bij mij volgen? Klik dan op het tabje "workshops" en hier vind je een overzicht van alle workshops die ik dit jaar nog ga geven. 

Ben je ook enthousiast geworden over de stempelset en wil je deze bestellen? Stuur mij dan een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 

Heb je vragen over de gebruikte producten en/of de workshops, dan kun je mij uiteraard ook altijd een mailtje sturen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten