woensdag 29 november 2017

Een kadootje!

Heb jij dat ook wel eens? Je loopt in een winkel, ziet iets leuk en gelijk beginnen de radartjes te draaien om iets leuks te doen met het betreffende product! 

Dat had ik met deze Shower Foam en Body Lotion! Wat mij aantrok was de luxe zwarte verpakking met prachtige gouden blaadjes erop! Deze blaadjes lijken sprekend op de stansen uit de Seasonal Layers Thinlits Dies. Dus het idee was snel geboren!


Ik heb met de Every Day Label Punch een dubbele tag gemaakt van zwarte cardstock. Hierop heb ik de tekst gestempeld met versamark en daarna heb ik het heat-embossed met goud embossingpoeder. Als laatste heb ik een goud blaadje uitgestanst en deze heb ik op het label geplakt!


Ik heb dit voor mijn teamgenoten gemaakt, die tijdens OnStage Utrecht aanwezig waren. We hebben veel plezier samen en ze staan altijd voor mij klaar! Dus zij verdienden wel wat extra's.

En zeg nu zelf, dit is toch  net iets leuker geven dan puur alleen de verpakking!

Heb je vragen over dit project? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik probeer zo snel mogelijk een antwoord terug te sturen.


Colorful Seasons Photopolymer Bundle

Colorful Seasons Photopolymer Bundle
artikelnr 145348
€ 65,50






Geen opmerkingen:

Een reactie posten