vrijdag 1 december 2017

You Can Create It!

De maand november is alweer voorbij, dus het is weer tijd voor de You Can Create It! kit (YCCI). Ik heb al eens eerder een YCCI kit project geplaatst, maar mocht je niet weten wat dit is, dan zal ik het nog even kort uitleggen. Ik heb deze kit bij Hélène den Breejen gekocht voor € 17,50 en dan krijg je voor 3 projecten (3 maanden) materiaal om iets mee te maken. Daarbij krijg je ook nog eens extra materiaal wat je kunt gebruiken. De uitdaging is dan om met deze materialen iets te verzinnen, zonder extra producten erbij te gebruiken behalve dan de stempelsets, inkt en lijm. Ik vind het zelf altijd een hele leuke uitdaging om met verplichte producten aan de gang te gaan. Dat vraagt soms echt om een hele creatieve oplossing.

Dit is de inhoud van de kit van de maand november!


Een stuk Early Espresso cardstock en prachtige stukken Glimmer Paper in Zilver, Goud en Dazzling Diamonds.

In de totale kit zaten ook nog extra materialen om mee te werken. Deze geweldige producten zaten er nog extra in.


Ik heb het volgende gemaakt!


Door een Acetate box in tweëen te snijden, heb ik twee kleinere doosjes gemaakt. Omdat er door het doorsnijden een opening is ontstaan, heb ik daar een dekseltje-op-maat voor gemaakt! Deze doosjes zijn ideaal om Merci in te doen, maar er is natuurlijk nog veel meer mogelijk!


Voor de eerste box heb ik de Painted Harvest stempelset op de traditionele manier gebruikt als zonnebloem! Daarbij heb ik uit de november kit een stuk Early Espresso Cardstock gebruikt voor het bijpassende kaartje. Ik had het 'eikelstempeltje' nog helemaal niet gebruikt, dus die moest ik van mijzelf gebruiken ;)


Voor de tweede box heb ik de Berry Burst inkt gebruikt en dan is het ineens een hele ander bloem, vind je ook niet?


In de kit van deze maand zat prachtige Glimmer Paper! Dit geeft mij de gelegenheid om te bekennen, dat ik een afwijking heb, want het is zo moeilijk om in een mooi blad prachtige DSP te snijden en helemaal in Glimmer Paper! Het liefst zou ik de vellen in zijn geheel willen bewaren. Omdat dit papier toch in de kit zat, heb ik er toch een glimmertje bij gedaan!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten