zaterdag 2 december 2017

Bloghop Creatieve Harten - Glitter & Glamour


Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten en wat leuk dat je bij mijn blog komt langs hoppen! Het thema van deze maand is Glitter & Glamour!

Ik wil vandaag heel graag de nadruk leggen op Glitter! Stampin'Up! verkoopt prachtige glitterpapier, maar soms heb je maar zo'n smal stukje nodig, dat het haast niet te snijden is. Voor dit soort gevallen gebruik ik het volgende techniekje!

Sticky Tape en Glitters! Ik plak een stukje Sticky Tape op de plek waar ik een strookje wil en dan giet ik er glitters overheen. Je klopt  het glitter wat teveel is eraf en dan hou je een prachtige strook glitter over.






En dit heb ik gemaakt met dit leuke kleine techniekje!


Omdat ik op een basisschool werk, zit ik op dit moment helemaal in het Sintverhaal! Daarom wilde ik graag een link maken naar het Sinterklaasfeest. En wat glimt er nu meer dan chocolademunten! 


De Striped Treat Bag heb ik volgestopt met chocolademunten. Daarbij heb ik een label gemaakt met de December Labels stempelset. De tekst heb ik heat embossed met goud embossingpoeder. Het andere label heb ik gemaakt met bovenstaand glitter techniek.



Ook heb ik twee kleine geschenkverpakkingen gemaakt met een muntje erin EN de glitters. Voor deze verpakking heb ik de Tag Topper Label Punch gebruikt.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. Dankjewel dat je bent langs 'gehopt'. 
Wil je nog meer inspiratie? Hop dan snel verder naar de blog van mijn teamgenootje Diana van Otterloo door op onderstaande button te klikken. Ik wens je heel veel plezier toe!




Heb je vragen over dit project of over de producten die ik gebruikt heb? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Hierbij een linklijst van alle teamgenoten die meedoen aan deze bloghop!

Danielle Kassing (je bent nu hier)




12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tip. Daar heb ik nou nog nooit over nagedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim!!! Glitter op dat tape!!! Gaaf project heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oww wat een super idee,had niet op het idee gekomen. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee met van het tape. Lachen we hebben allebei de zakjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk allemaal Danielle, die tags met het muntje erin vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat technieken ga ik onthouden - Heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee met dat glitter en sticky strip!
    Dank je wel voor deze leuke tip.

    BeantwoordenVerwijderen