woensdag 27 december 2017

Een nieuw jaar!

Een nieuw jaar staat voor de deur! Voor Stampin'Up! betekent dit, dat de nieuwe voorjaarscatalogus van start gaat (vanaf 3 janauri t/m 31 mei) met de daarbij behorende Sale-A-Bration (vanaf 3 januari t/m 31 maart).

Op 3 januari zal ik een digitale versie van de nieuwe catalogus op mijn blog plaatsen, maar voor nu wil ik je alvast een sneak peek van de nieuwe Nederlandse stempelset 'in de bloemetjes zetten' met de daarbij behorende Designer Series Paper geven. Dit is echt een geweldige stempelset en wij zijn dan ook heel blij dat deze ook in het Nederlands te verkrijgen is!


Als basis heb ik Basic Black cardstock gebruikt en daar heb ik een zogenaamde Easel kaart van gemaakt!


Omdat het nieuwe jaar bijna van start gaat, heb ik een kalendertje uitgeprint en deze heb ik op de kaart geplakt. Zo kun je deze kaart het hele jaar door gebruiken! Daarnaast is hij ook heel makkelijk te versturen met de post!


Om het meganisme van de Easel Card te laten werken, heb ik het vogeltje uit de stempelset gebruikt. Deze heb ik eerst gestempeld met een zwarte inkt en daarna met een dauber (een soort sponsje voor op je vinger) ingekleurd met roze inkt (Powder Pink).

Vind je het leuk om deze kalender ook een keertje te maken? Kom dan naar mijn workshop op dinsdag 16 januari a.s. om 19.30 uur bij mij thuis in IJsselstein. De kosten zijn € 10,= en we zullen naast deze kalender ook nog twee kaarten maken. Uiteraard zorg ik voor een kopje koffie/thee met wat lekkers! Kom jij ook? Geef je dan nu op via danielle.kassing@gmail.com

 Wil je de nieuwe voorjaarscatalogus ontvangen? Stuur mij dan ook een mailtje. Ik zorg dan dat de catalogus naar je toegestuurd wordt! Ik vraag alleen een vergoeding van de verzendkosten.

Het is op dit moment het einde van de maand en dat betekent dat ik weer een kaart heb gemaakt met de You Can Create It! kit van december. Dit zat in de enveloppe!


Deze kaart heb ik ermee gemaakt! Ook hier heb ik een kalendertje toegevoegd!


Ik ben zo blij met de Large Number Framelits Dies!

Heb je vragen over bovenstaande projecten, wil je een bestelling doen of wil je je opgeven voor de eerstvolgende workshop? Stuur dan een berichtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten