vrijdag 29 december 2017

Panda's kijken!

Wij hebben vrijkaartjes gekregen voor Ouwehands Dierenpark, dus vandaag gaan wij eindelijk de Panda's zien! 

Ik vind Panda's echt geweldige dieren, dus toen ik voor het eerst de Sale-A-Bration brochure in handen kreeg, was ik op slag verliefd op de gratis stempelset Party Panda's!


Zijn ze niet schattig?


Ik denk dat ik deze set nog heel vaak ga gebruiken! De set is zo veelzijdig, dat er nog wel meerdere blogs zullen volgen met deze lieve Panda's.

De Party Panda's kun je verdienen tijdens de Sale-A-Bration die duurt van 3 januari 2018 t/m 31 maart 2018. Tijdens deze periode mag je voor elke € 60,= aan bestellingen (exclusief verzendkosten) een gratis product (stempelset, DSP, ribbon) uitzoeken uit de Sale-A-Bration brochure. Heb je een bestelling van € 120,= (exclusief verzendkosten), dan zijn er grotere stempelsets of zelfs Thinlits die je gratis bij je bestelling zou kunnen ontvangen. 

Heb je vragen over de Sale-A-Bration? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je de nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-A-Bration brochure ontvangen? Stuur dan ook een mailtje naar bovenstaand mailadres. Tegen de vergoeding van de verzendkosten stuur ik je dan beide catalogi toe! Uiteraard geldt dit ook voor de jaarcatalogus!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten