maandag 1 januari 2018

Een nieuw jaar!

Allereerst de allerbeste wensen voor 2018! Maak er een mooi en creatief jaar van!

Een nieuw jaar, nieuwe dingen! Zo ook met mijn kaartje van vandaag! Ik heb niet alleen de nieuwe stempelset 'in de bloemetjes zetten' gebruikt, maar ook een hele nieuwe techniek!

 Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten, blends

Inkleuren met de nieuwe Stampin' Blends! Dit zijn alcohol markers in verschillende kleuren! Ik ben nog niet zo heel bekend met het fenomeen inkleuren, maar met de Stampin' Blends was het echt heel makkelijk! Uiteraard heb ik nog wel wat oefening nodig, maar ik ben supertrots op het resultaat. Zeker voor een eerste keer!

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten, blends

Voor de bloemen heb ik de kleur Calypso Coral gebruikt en voor de blaadjes Old Olive! Voor het koolmeesje (dit is volgens mij eigenlijk een musje, maar kijk eens wat voor een effect een kleurtje heeft!) heb ik de kleuren Daffodil Delight (geel) en Pacific Point (blauw) gebruikt.

Stampin'Up! Petal palette, in de bloemetjes zetten, blends

Omdat ik de kaart vrij eenvoudig wilde laten, maar ik de achtergrond nog wat bleekjes vond, heb ik met de Smokey Slate inkt (grijs) nog wat spetters gemaakt! Ik hoop dat ze een beetje te zien zijn!

Wil je meer weten over de Stampin' Blends? Klik dan op onderstaande foto en bekijk de folder!

TH_StampinBlends_2017_UK

Heb je vragen over mijn kaart en/of de Stampin' Blends? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten