woensdag 3 januari 2018

Sale-A-Bration en de nieuwe voorjaarscatalogus zijn van start!

Vanaf vandaag gaat de nieuwe voorjaarscatalogus in en vieren wij Sale-A-Bration!

Een nieuw jaar met nieuwe producten. Ben je nieuwsgierig? Klik dan op onderstaande foto om naar de digitale versie van de voorjaarscatalogus te gaan.


Er staan weer geweldige mooie producten in, maar ik wil graag de twee nieuwe Nederlandse stempelsets even extra onder de aandacht brengen.


De voorjaarscatalogus loopt van 3 januari 2018 t/m 31 mei 2018.

Van 3 januari 2018 t/m 31 maart 2018 vieren wij Sale-A-Bration. Tijdens deze periode mag je bij een bestelling voor elke € 60,= (exclusief verzendkosten) een gratis product uitzoeken uit onderstaande SAB brochure. Dit betekent dat je bij € 120,= twee producten, bij € 180,= 3 producten, enz mag uitzoeken. Dit jaar hebben wij ook iets nieuws. In de catalogus staan ook drie producten die je mag kiezen voor elke € 120,= (exclusief verzendkosten) aan bestellingen. Dit is een set met Thinlits Dies en de grote stempelset Happy Whishes. Het leuke van deze laatste stempelset is, dat hiervan ook een nederlandse versie is gemaakt, de Beste Wensen.

Wil je de online versie van de SAB brochure bekijken? Klik dan op onderstaande foto!


De set 'de Beste Wensen' ziet er als volgt uit!


Heb je vragen over de nieuwe voorjaarscatalogus en/of SAB brochure? Wil je een bestelling plaatsen? Wil je een papieren versie van de SAB brochure, voorjaarscatalogus of de jaar catalogus?Stuur mij dan een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder! Voor het toesturen van de catalogi vraag ik wel een vergoeding van de verzendkosten.

Hou de aankomende weken mijn blog en facebookpagina (danielle kassing - stamp along) in de gaten, want ik zal regelmatig foto's publiceren van de nieuwe producten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten