vrijdag 5 januari 2018

Picture Perfect Birthday!

Vandaag een kaartje op mijn blog gemaakt met de Picture Perfect Birthday stempelset uit de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus.

Stampin'Up! Picture perfect birthday

Ik wilde heel graag een vrolijk kaartje, dus heb ik voor de volgende vrolijke kleuren gekozen.

Stampin'Up! Picture perfect birthday

Voor de 'toetertjes' heb ik voor de kleuren blauw (Dapper Denim), groen (Lemon Lime Twist), oranje (Peekaboo Peach) en roze (Flirty Flamingo) gekozen!

Stampin'Up! Picture perfect birthday

Voor de strikken heb ik geel (Daffodil Delight) en zeegroen (Bermuda Bay) gekozen. 

Ik vind hem echt heel leuk geworden en ik hoop dat mijn neef(je) dit ook vindt, want deze kaart is speciaal voor hem gemaakt!

Picture Perfect Birthday Photopolymer Stamp Set
artikelnr 145519
€ 21,=

Heb je vragen over deze kaart? Wil je een bestelling plaatsen of zou je heel graag de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus en de Sale-A-Bration brochure willen ontvangen? Stuur dan een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Voor het toesturen van de catalogus vraag ik wel een vergoeding van de verzendkosten.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten