vrijdag 8 december 2017

Gefeliciteerd!

Vandaag is mijn neefje jarig, dus alle reden om een mooi kaartje voor hem te maken!

 

Het is een heel eenvoudig kaartje, maar door de Happy Birthday Thinlits Die heb je gelijk een prachtige grote tekst op je kaart. Ik het voor de kleuren zwart (Basic Black) en turqoise (Tempting Turqoise) gekozen. Deze kleuren maken het toch wat meer een jongenskaart!


De ballonnen en de "hip hip hooray''  komen uit de Happy Birthday Gorgeous stempelset! 

Ik hoop dat hij blij is met zijn kaartje! Ik vind hem zelf in ieder geval heel leuk geworden!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mailtje naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Op dit moment is er een eindejaars uitverkoop aan de gang. Klik op onderstaande foto om te zien welke producten aan deze actie meedoen!




Happy Birtday Thinlits Die
artikelnr 143700
€ 24,=

Happy Birthday Gorgeous Photopolymer Stamp Set
Happy Birtday Gorgeous Photopolymer Stamp Set
artikelnr 143662
€ 25,=


Geen opmerkingen:

Een reactie posten