dinsdag 12 december 2017

Wat een jaar!

Ik weet het, ik weet het! 2017 is nog niet voorbij, maar toch wil ik alvast terugblikken op een geweldig jaar! Begin dit jaar ben ik deze blog begonnen en nu ben ik bijna 150 blogs verder. Is dat niet geweldig!

Om hier even bij stil te staan, wil ik jullie graag laten zien welke kaartjes/projecten voor mij een hoogtepunt waren. Het waren er heel veel, maar ik heb een keuze moeten maken, want anders werd mijn blog echt veel te lang ;).

Hieronder volgen de foto's van mijn favorieten. Wil je meer weten over het project, klik dan op de betreffende foto en deze brengt je naar de originele blog!

Project 1: 
Deze kaart was speciaal gemaakt voor de bloghop van de Creatieve Harten. Een zeer eenvoudige kaart, maar daardoor juist zo mooi!



Project 2:
Deze kaart had ik gemaakt ter ere van mijn 100ste blog! Wat ben ik trots zeg!



Project 3: 
De Eastern Beauty Photopolymer Bundle is zo veelzijdig! Dit is één van de kaarten die ik ermee gemaakt heb.



Project 4:
Dit tasje/giftcardhouder heb ik voor de verjaardag van mijn nichtje gemaakt! Het is zo leuk om op deze manier geld te geven!




Project 5:
Deze adventskalender heb ik onlangs gemaakt naar het idee van Keila Calver! Wat is iedereen hier enthousiast over zeg! Ik vind hem zelf ook geweldig geworden!



Project 6:
Dit is een nieuw project. Zowel voor mij, als voor jullie. Ik heb nog nooit eerder een scrapbookpagina gemaakt. Ik heb nog niet alle kneepjes onder de knie, maar dit smaakt zeker naar meer! Binnenkort zal ik hierover een blog schrijven!



Wat gaat een jaar toch snel! Nog maar een paar weken en dan luiden we het nieuwe jaar in. Wat zal 2018 ons brengen!





1 opmerking:

  1. Moeilijk kiezen, ik ga denk ik voor de Daisy kaart en natuurlijk het boompje!

    BeantwoordenVerwijderen