maandag 11 december 2017

Dankjewel! - Paisleys and Posies (1)


Soms wil je iemand een kaartje sturen om dankjewel te zeggen! Van de week had ik zelfs twee kaartjes versturen!

Met de Paisleys en Posies stempelset heb ik eerst mijn eigen Designer Papier gestempeld. Hiervoor heb ik de kleuren roze (Powder Pink), paars (Fresh Fig) en groen (Emerald Envy) gebruikt. Uit dit stuk cardstock heb ik de 3 vierkantjes gesneden met de Trimmer en deze heb ik met dimensionals op een Note Card geplakt. De rest van het stukje zelfgemaakte Designer papier heb ik voor het andere kaartje gebruikt! Twee vliegen in één klap!

De 'Thank You' komt uit de Delightful Daisy stempelset en deze heb ik ook in Fresh Fig gestempeld. Met wat Pearl Basic Jewels en Enamel shapes heb ik het kaartje net wat extra's gegeven!


Door je eigen Designer papier te stempelen, kun je een heel eigen ontwerp maken. Als je een A4 vol stempeld, dan kun je een zelfs meerdere kaartjes tegelijkertijd maken. Uiteraard kun je op deze manier ook een 3d project maken. Zoek op YouTube eens op One Sheet Wonder en laat je inspireren!

Vandaag heeft Stampin'Up! ook nog een hele speciale actie. Vandaag hoef je geen verzendkosten te betalen voor je bestelling. Hoe groot je bestelling ook is, Stampin'Up! stuurt het gratis naar je toe! Dus heb je nog iets nodig voor de kerst of heb je iets leuks zien staan in de Eindejaars Uitverkoop, stuur een  mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag!




Paisleys & Posies Photopolymer Stamp Set
Paisleys & Posies Photopolymer Stamp Set
artikelnr 142196
€ 25,=

Paisley Framelits Dies

Paisley Framelits Dies
artikelnr 141849
€ 35,=

Geen opmerkingen:

Een reactie posten