vrijdag 12 januari 2018

Gefeliciteerd! - Picture Perfect Birthday

Vandaag is mijn andere tante jarig, dus ook voor haar heb ik een feestelijk kaartje gemaakt!

Stampin'Up! Picture Perfect birthday

Als basis heb ik een stuk Peekaboo Peach cardstock gebruikt. Daarop heb ik een mat geplakt uit de Picture Perfect Party Designer Series Paper. Aan de ene kant van het papier staat een design afgedrukt en aan de andere kant een feestelijke foto. In dit geval een foto van fleurige slingers. 

Stampin'Up! Picture perfect birthday

De slingers op de hoeken van het DSP hebben mij geïnspireerd om zelf een franje te maken van een stukje cardstock in de kleur Lemon Lime Twist. Verder heb ik een banner gemaakt van een stuk gouden cardstock en een stuk Whisper White cardstock. Hierop heb ik een tekst gestempeld uit de Picture Perfect Birthday stempelset. Om het geheel af te maken heb ik een aantal hartjes op de banner geplakt van de Metallic Enamel Shapes. 

Stampin'Up! Picture Perfect birthday

De stempelset en het DSP zijn een geweldige combinatie. Hier gaan zeker weten nog heel veel kaartjes mee volgen.

Benodigdheden:
  • Peekaboo Peach Cardstock, afmeting 29 cm x 10,5 cm, rillen op 14,5 cm
  • Picture Perfect Party DSP, afmeting 14 cm x 10 cm
  • goudkleurig cardstock, een stuk van ongeveer 3,5 cm breed, lengte bepaal je zelf
  • Whisper white cardstock, ongeveer 3,5 cm breed, lengte bepaal je zelf
  • Metallic Enamel Shapes, goud
  • restant stukje Lemon Lime Twist cardstock
  • Memento black ink


Picture Perfect Birthday Photopolymer Stamp Set
Picture Perfect Birthday Photopolymer Stamp Set
artikelnummer 145519
€ 21,=

Picture Perfect Party 6" x 6" (15.2 x 15.2 cm) Designer Series Paper

Picture Perfect Party Designer Series Paper
artikelnummer 145559
€ 12,25




Geen opmerkingen:

Een reactie posten