zaterdag 13 januari 2018

Sale-A-Bration! Facebookhop Lovely Stampers

Vandaag doe ik mee aan de facebookhop van de Lovely Stampers, het team waar ik in zit. Het thema van de hop is Sale-A-Bration. Dat betekent, dat je alles mag maken wat je wilt als je maar een product uit de Sale-A-Bration brochure gebruikt.

Ik heb gekozen voor de Sweet Soirée Memories & More Card Pack. De card pack bestaat uit 72 dubbelzijdige kaarten in twee maten. Op onderstaande foto (gemaakt door Stampin'Up!) staan een aantal kaartjes afgebeeld.

  
 Met deze kaarten kun je een Memories & More album vullen, maar je kunt de kaartjes ook gebruiken voor bijvoorbeeld dit!

Stampin'Up! Sweet soiree memories and more cards, cake soiree, feesttaart

Als achtergrond op een kaartje bijvoorbeeld! Is het geen prachtige design papier? Voor de rest van dit kaartje heb ik op een stuk Whisper White het kadootje met Versamark gestempeld met de nieuwe Nederlandse set Feesttaart! uit de voorjaars-/zomercatalogus. Daarna heb ik hem heat embossed met zilver embossingpoeder. Als laatste heb ik de bloemen van de afdruk ingekleurd met mijn blenderpen in dezelfde kleuren als de achtergrond.

Stampin'Up! Sweet soiree memories and more cards, cake soiree, feesttaart

Achter de bestempelde cardstock heb ik een mat geplakt van zilver Glimmer paper!

De Sweet Soirée Memories & More Card Pack kun je gratis ontvangen bij een bestelling. Tijdens de Sale-A-Bration (t/m 31 maart 2018) mag je bij je bestelling voor elke € 60,= (exclusief verzendkosten) een gratis product uitzoeken uit de Sale-A-Bration Brochure. Nieuw dit jaar is, dat er ook een aantal producten zijn die je alleen maar kunt ontvangen bij een bestelling van € 120,= (exclusief verzendkosten), waaronder zelfs een prachtige Nederlandse stempelset.

Heb je vragen over de kaart en/of de Sale-A-Bration? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heb je nog geen catalogus en/of Sale-A-Bration Brochure? Laat het mij weten en dan stuur ik je een exemplaar toe tegen de vergoeding van de verzendkosten.

Bestellingen zijn uiteraard ook van harte welkom! ;)


Nederlandse stempelset uit de voorjaars-/zomercatalogus: 

Nederlandse stempelset uit de Sale-A-Bration Brochure (gratis te ontvangen bij een bestelling van € 120,= exclusief verzendkosten)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten