maandag 26 februari 2018

Stampin'Up! Sweet soiree memories & more card pack

Deze week zet ik graag het Sweet Soiree Memories & More Card pack in het zonnetje.

Deze card pack kun je gratis verdienen bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) tijdens de Sale-A-Bration van Stampin'Up! Het pakketje bestaat uit 72 kaartjes waarvan 20 dubbelzijdige kaarten van 4 inch bij 6 inch en 52 dubbelzijdige kaartjes van 3 inch bij 4 inch.  Deze kaartjes hoef je niet alleen te gebruiken voor Memories & More, maar je kunt ze ook heel goed gebruiken voor kaartjes en andere projecten.

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt!

Stampin'Up! Sweet soiree memories & more card pack

Dit kaartje zit al kant en klaar in de Card Pack. Het enige wat je hoeft te doen is het op maat te snijden. Om het groen (Old Olive) naar boven te halen in het kaartje heb ik nog wel een extra mat gebruikt van Old Olive Cardstock, maar meer heb je echt niet nodig! Geweldig he!

Stampin'Up! Sweet soiree memories & more card pack

Ik kon het niet laten om nog een extra glimmertje toe te voegen met de Clear Wink of Stella. Ik hoop dat je dit een beetje kunt zien op de foto!

Wil jij ook kaartjes maken met deze geweldige Sweet Soiree Memories & More Card Pack? Doe dan tijdens de Sale-A-Bration een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) en kies deze card pack als gratis product! Je zult er echt heel veel plezier mee hebben!

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!



Sweet Soirée Memories & More Card Pack

Sweet Soiree Memories & More Card pack
Gratis bij een bestelling van € 60,= tijdens Sale-A-Bration





Geen opmerkingen:

Een reactie posten