donderdag 22 maart 2018

Stampin'Up! Eclectic Expressions

Nog 10 dagen vieren wij Sale-A-Bration en kun je gratis producten verdienen bij je bestelling vanaf
€ 60,=. Deze 3 kaartjes heb ik gemaakt met de gratis stempelset Eclectic Expressions.

Stampin'Up! Eclectic Expressions

Eenvoudiger kan het haast niet. Je neemt een basiskaart van Thick Whisper White (14,5 cm x 21 cm gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen), een mat cardstock van de basiskleur die je gebruikt hebt
(7 cm x 11 cm) en een mat Whisper White (6,5 cm x 10,5) en uiteraard twee kleuren inkt EN de stempelset Eclectic Expressions.

Stampin'Up! Eclectic Expressions

Voor deze kaart heb ik de kleuren Peekaboo Peach (perzikkleur) en Flirty Flamingo (roze) gebruikt. Voor de Happy Birthday en de streepjes heb ik Memento black gebruikt.

Stampin'Up! Eclectic Expressions

Voor deze kaart heb ik de kleuren Dapper Denim (blauw) en Bermuda Bay (groen/blauw) gebruikt. Ook nu zijn de streepjes en de tekst met Mement black inkt gestempeld.

Stampin'Up! Eclectic Expressions

De laatste kaart heb ik gestempeld met de kleuren Daffodil Delight (geel) en Pumpkin Pie (oranje). Uiteraard zijn de streepjes en de tekst ook nu weer met Memento black inkt gestempeld.

Ik heb drie keer precies hetzelfde kaartje gestempeld, maar door het gebruik van verschillende kleuren zijn het toch 3 hele verschillende kaartjes geworden. Zo kun je voor iedereen gemakkelijk een leuk kaartje maken met zijn/haar lievelingskleuren.

Welke kleur vind jij het leukst?

Eclectic Expressions Clear-Mount Stamp Set
Eclectic Expressions Clear Mount Stamp Set
Gratis bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten)


Wil je een bestelling plaatsen? Wacht dan niet te lang en profiteer nu van de gratis producten die je kunt ontvangen. Wil je meer informatie over deze producten? Klik dan hier!
Heb je nog vragen? Stuur mij dan gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com. Ik help je graag verder!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten