woensdag 21 maart 2018

Stampin'Up! Amazing You!

Er is er één jarig Hoera, Hoera, dat kun je wel zien dat....... is mijn zwager! Gefeliciteerd! Ik heb dit vrolijke kaartje voor hem gemaakt!

Stamin'Up! Amazing You

Dit kaartje heb ik niet zelf verzonnen, maar ik heb het kaartje op Facebook gezien in de demo groep en het origineel is gemaakt door Paula Dobson. Ik heb het hier en daar wat aangepast, maar alle credits aan haar, want heeft ze dit niet geweldig verzonnen?

Om dit kaartje te maken heb ik de gratis stempelset 'Amazing You' gebruikt. Als je voor 31 maart 2018 een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) plaatst, kun je deze stempelset gratis ontvangen. De 'YOU' heb ik gestanst met de gratis Celebrate You Thinlits Dies, die je tijdens deze periode gratis kunt ontvangen bij een bestelling van € 120,=. 

Stampin'Up! Amazing You

Als eerste heb ik cirkels (soms noem ik het zelfs vuurwerk) met Versamark inkt gestempeld op een mat Whisper White en daarna heb ik deze heat embossed met witte embossing poeder. Vervolgens heb ik de regenboogkleuren erop gesponst! Zo eenvoudig, maar het resultaat is echt overweldigend! Dankjewel Paula voor je inspiratie.

Stampin'Up! Amazing You

Wil je meer weten over de gratis Sale-A-Bration producten die je tot einde van deze maand kunt verdienen? Wil je meer weten over de kaart die ik gemaakt heb? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Ik wil je nog wel graag laten weten, dat ik tijdens de Sale-A-Bration bij alle bestellingen boven de € 50,= (exclusief verzendkosten) de verzendkosten voor mijn rekening neem.

Ik wens je veel creativiteit toe!

Danielle


Amazing You Clear-Mount Stamp Set
Amazing You Clear Mount Stamp Set
tijdens Sale-A-Bration gratis bij een bestelling van € 60,=



Celebrate You Thinlit Dies

Celebrate You Thinlits Dies
tijdens Sale-A-Bration gratis bij een bestelling van € 120,=


Brights Classic Stampin' Pads
Brights Classic Stampin' inkpads
artikelnr 131182
€ 68,=
de inkpads zijn ook los verkrijgbaar voor € 8,= per stuk



Geen opmerkingen:

Een reactie posten