dinsdag 20 maart 2018

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers (3)

De laatste workshop van onze teamdag had Hélène den Breejen voor ons uitgedacht! Een subtiel doosje, helemaal naar mijn smaak!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Is het niet een schattig doosje? De voorkant van het doosje hebben we versierd met Pool Party (blauw) cardstock en Designer Papier uit de Petal Passion DSP. De blaadjes hebben we met de Leaf Punch uit een stuk Vellum geponst en de "Amazing" heb ik gestanst met de Celebrate You Thinlilts Dies. Deze stansen kun je tijdens de Sale-A-Bration gratis verdienen bij een bestelling van € 120,=.


Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

In dit doosje zitten drie kaartjes met een maat van 7,5 cm x 7,5 cm EN zelfgemaakt envelopjes, maar er passen er zeker nog wel twee of drie bij. We mochten zelf weten hoe we de kaartjes gingen versieren. Dit is mijn resultaat!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

De envelopjes hebben we gemaakt met de Envelope Punch Board. Met dit bord kun je bij elke kaart een eigen envelop op maat maken. Ook nu weer hebben DSP gebruikt uit de Petal Passion Designer Series Paper. Dit motief leent zich heel goed om in te kleuren. Ik heb hiervoor de Stampin' Blends gebruikt in de kleuren Powder Pink, Bermuda Bay en Calypso Coral (v.l.n.r.). Ik vind ze echt geweldig geworden.

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Voor de kaartjes heb ik de Petal Pair Textured Impressions Embossing Folders gebruikt. Ik heb beide kanten van de embossing gebruikt, zoals je kunt zien op bovenstaande foto. De set embossing folders bestaat uit twee folders en deze kun je ook gratis uitkiezen bij een bestelling van € 60,=. Deze Sale-A-Bration actie geldt tot en met 31 maart 2018.

Wil je meer weten over de Sale-A-Bration en de producten die je kunt uitzoeken? Klik dan hier.

Heb je vragen over het project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel graag tot morgen!

Daniëlle







Geen opmerkingen:

Een reactie posten