maandag 26 maart 2018

Stampin'Up! Epic Celebrations - Sale-A-Bration

We zijn aan het aftellen, want Sale-A-Bration komt bijna tot een eind en wel aanstaande zaterdag. De actie duurt, inclusief vandaag, nog 6 dagen en daarom wil ik jullie graag deze 6 dagen elke dag een project laten zien met de prachtige producten die je op dit moment uit kunt kiezen bij een bestelling van
€ 60,=.

Vandaag heel graag de aandacht voor de geweldige tienerset (tenminste ik vind hem leuk voor tieners, maar uiteraard ook voor gitaar/muziekliefhebbers hihi) Epic Celebrations. Ik ben eerst gaan kijken op Pinterest om inspiratie op te doen. Bij het doorscrollen van allerlei prachtige kaartjes, kwam ik het idee van de LP tegen. Deze moest ik gewoon namaken!

Stampin'Up! Epic Celebrations, Sale-A-Bration

De rest van het kaartje heb ik heel eenvoudig gehouden, want de gitaar spreekt echt voor zich. Ik had ook de koptelefoon uit de stempel uitgeknipt, maar na wat wikken en wegen heb ik toch voor de rode gitaar gekozen.

Stampin'Up! Epic Celebrations, Sale-A-Bration

Om de LP te maken heb ik verschillende maten uit de Layering Circles Framelits Dies gebruikt en deze heb ik embossed met de bigshot in plaats van uitgestanst. Op de gitaar heb ik wat Clear Wink of Stella gebruikt, want zo wordt hij toch wel wat meer Rock & Roll.

Wil je dit kaartje nu ook eens maken? Dat kan, want bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten) kun je deze geweldige set gratis uitzoeken. Er zijn nog veel meer gratis Stampin'Up! producten om uit te zoeken. Deze staan allemaal hier vermeld. Als je een bestelling boven de € 50,= plaatst, dan neem ik de verzendkosten van € 5,95 voor mijn rekening. Je bestelling wordt dan tussen de 3 en 5 werkdagen bij jou thuis afgeleverd. Stuur mij heel graag een mailtje op danielle.kassing@gmail.com als je een bestelling wilt plaatsen. Ik help je graag! Voor vragen kun je op ditzelfde mailadres terecht!

Heel veel stempelplezier!

Daniƫlle


Epic Celebrations Clear Mount of Wood Mount set
t/m 31 maart 2018 gratis bij een bestelling van € 60,=






Geen opmerkingen:

Een reactie posten