dinsdag 27 maart 2018

Stampin'Up! Springtime Foils Specialty Designer Series Paper, Sale-A-Bration!

Een tijdje geleden had mijn teamgenote Hélène den Breejen een geweldige cadeau envelop gemaakt voor een vriendin van haar. Toen mijn vriendin dit op Facebook zag staan, plaatste ze de opmerking dat dit wel een mooi cadeautje was om te krijgen en dat heb ik onthouden.

Zij is vandaag namelijk jarig, dus heb ik voor haar de cadeau envelop nagemaakt. Het was even puzzelen geblazen, want Hélène had geen werkbeschrijving op haar blog gezet, maar ik ben eruit gekomen. Dit is de envelop!

Stampin'Up! Springtime Foils DSP, Sale-A-Bration

Ik heb als basis een vel van 12" x 12" uit de gratis Springtime Foils Specialty Designer Series Paper genomen. Je kunt deze prachtige DSP gratis ontvangen bij een bestelling van € 60,= (exclusief verzendkosten). Dit papier wordt Specialty Designer Series Paper genoemd, omdat er op deze vellen gedrukt is met zilver, goud en koper! Op de foto kun je het helaas niet zien, maar er zit echt een prachtige glans op.

Stampin'Up! Petal Passion DSP en Memories & More

Aan de binnenkant heb ik in het midden een Stampin'Up! envelop geplakt en dit vormde ook gelijk de basis van mijn rekenwerk. Voor de versiering heb ik papier gebruikt uit de Petal Passion Designer Series Paper pack. Daarnaast heb ik ook een sticker en een kaartje gebruikt uit de Petal Passion Memories & More card pack. De Celebrate You heb ik gestanst met de Celebrate You Thinlit Dies en deze kun je t/m aanstaande zaterdag ook gratis ontvangen bij een bestelling van € 120,=

Stampin'Up! Petal Passion Memories & More

Dit kaartje uit de Petal Passion Memories & More card pack heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Powder Pink (roze) en Old Olive (groen). 

Stampin'Up! Springtime Foils DSP, Sale-A-Bration

Voor de versiering van het doosje heb ik Silver 1/8" Ribbon gebruikt. Ik heb twee cirkels gestanst met de Layering Circles Dies in Powder Pink (roze) en Zilver. Deze laatste heb ik nog door de Petal Pair Textured Impressions Embossing folder gehaald, waardoor er een relief is ontstaan. Hierdoor lijkt het net een echte medaillon. Het is een set van twee embossing folders en ook deze kun je gratis ontvangen bij een bestelling van € 60,=.

Wil je meer informatie over dit project en/of de gratis Sale-A-Bration producten? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Tot stempels!

Daniëlle


Springtime Foils Specialty Designer Series Paper
t/m 31 maart 2018 gratis te kiezen bij een bestelling van € 60,=


Petal Pair Textured Impressions Embossing folder
t/m 31 maart 2018 gratis te kiezen bij een bestelling van € 60,=


Celebrate You Thinlit Dies
t/m 31 maart 2018 gratis te kiezen bij een bestelling van € 120,=





Geen opmerkingen:

Een reactie posten