zaterdag 31 maart 2018

Stampin'Up! Party Pandas - laatste dag Sale-A-Bration

Vandaag de allerlaatste dag van de Sale-A-Bration en helaas moeten we afscheid nemen van een flink aantal prachtige stempelsets die na vandaag niet meer te krijgen zijn! Er waren een heleboel mooie sets, maar dit is toch wel mijn favoriet!

Stampin'Up! Party Pandas

De Party Pandas! Ik zal deze set nog heel vaak gaan gebruiken, want zeg nu zelf deze laat je toch niet verstoffen in je kast. Wie houdt er nu niet van panda's! De achtergrond van de kaart heb ik gesponst in Soft Sky (heel licht blauw) met de Patern Party Decorative Masks. Zo ontstaan er hele schattige wolkjes. En ja, ik weet dat wolkjes niet blauw zijn ;), maar ik ben lekker eigenwijs en heb ze toch gewoon blauw gesponst.

Stampin'Up! Party Pandas

Op de wolkjes en de ballonnen heb ik de Clear Wink of Stella gebruikt om een extra glimmertje aan de kaart toe te voegen.

Ben jij ook helemaal verliefd op de Party Pandas? En wil je deze stempelset ook heel graag gratis ontvangen? Plaats dan nu een bestelling van € 60,= en ontvang deze set er gratis bij. Doe dit dan wel gelijk, want vandaag eindigd de geweldige actie van Stampin'Up!

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je heel graag verder!

Ik wens je hele fijne paasdagen toe en heel veel stempelplezier!

Daniƫlle

Party Pandas Clear-Mount Stamp Set
Party Pandas
alleen vandaag nog gratis te ontvangen bij een bestelling van € 60,=






Geen opmerkingen:

Een reactie posten