zondag 1 april 2018

Stampin'Up! Vrolijk Pasen!

Allereerst wil ik jullie allemaal een vrolijk Pasen toewensen! Juist omdat het vandaag Pasen is en ik straks gezellig de hele familie op bezoek krijg (en morgen de schoonfamilie) vandaag maar een korte blog.

Afgelopen workshop heb ik samen met de dames dit gezellig paashaasje gemaakt.

Stampin'Up! Easter Bunny

Ik heb dit haasje gemaakt aan de hand van een filmpje van Michelle Last. Ik zal haar filmpje onder dit bericht plaatsen.

Dit haasje is gemaakt van een stuk Thick Whisper White cardstock en de oren en neus zijn van Flirty Flamingo gemaakt. De bloemetjes heb ik gestanst met een Stampin'Up! pons die helaas niet meer in het assortiment zit. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Pool Party (blauw), Daffodil Delight (geel) en Melon Mambo (roze). Het 'Vrolijk Pasen' komt uit de Nederlandse stempelset 'Sentimenten' en heb ik geponst met de Classic Label Punch.

Stampin'Up! Easter Bunny

Het 'neusje' van de paashaas is geponst met de Tag Topper Punch. In het filmpje van Michelle gebruikt ze een magneetje om het doosje dicht te maken, maar ik heb een half rondje klittenband gebruikt.

Nogmaals hele fijne Paasdagen en tot gauw!

Daniƫlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten