maandag 2 april 2018

Stampin'Up! Sweet Soiree Specialty Designer Series Paper

Sinds een paar maanden doe ik mee met de You Can Create It kit (YCCI) van Hélène den Breejen. Eens in de 3 maanden bestel ik deze kit bij Hélène en dan krijg je voor 3 maanden materiaal waarmee je een project kunt maken. Deze maand zat dit in de kit!


Wat een geweldige kit he! Het DSP is van de Sweet Soiree Specialty Designer Series Paper Pack. 

Ik heb het volgende gemaakt met deze materialen!

Stampin'Up! Sweet Soiree DSP

Deze Silver Mini Gable Box heb ik bekleed met de Sweet Soiree Specialty DSP en als onderkleur heb ik Berry Burst Cardstock gebruikt. Het kadootje is een stempel uit de bijpasssende Cake Soiree stempelset en de bloemen heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends. Dit is echt een heel leuk doosje om iets in cadeau te geven!

Stampin'Up! Sweet Soiree DSP

Daarnaast heb ik ook deze twee kaarten gemaakt. Dit was nog best een uitdaging, omdat ik zelf helaas nog niet de inktkleur Marina Mist heb in mijn collectie. Je snapt zeker wel wat er nu bovenaan mijn verlanglijstje staat hihi...

Stampin'Up! Sweet Soiree DSP

Voor dit kaartje heb ik uit de mat Specialty DSP met de Happy Birthday Thinlits Die de Happy Birthday gestanst. Ik heb alle losse stukjes goed bewaard, zodat ik het als een puzzel terug kon leggen op de plekken waar ze thuishoorden. Van de Happy Birthday die ik eruit gestanst heb, heb ik deze kaart gemaakt!

Stampin'Up! Sweet Soiree DSP

Zo kun je van 1x stansen twee kaartjes maken! De restant strookjes heb ik op een stuk cardstock geplakt en deze heb ik uitgeponst met de Balloon Bouquet Punch. Ja ja, soms moet je inventief omgaan met de materialen die je hebt als je er maar een klein stukje van hebt hihi....

Wil je weten wat anderen met de YCCI kit van deze maand hebben gemaakt? Klik dan hier om naar het blogbericht van Hélène te gaan. Op haar blog kun je ook meer lezen over hoe je je kunt inschrijven voor deze kit. Ik vind het echt een aanrader!

Halverwege april ontvang ik de nieuwe kit! Ik ben nu al benieuwd wat erin zal zitten.

Heel veel plezier nog vandaag!

Daniëlle









Geen opmerkingen:

Een reactie posten