woensdag 7 maart 2018

Stampin'Up! Petal Palette giftbox

Vandaag wil ik jullie een cadeau laten zien dat ik voor een zeer dierbaar iemand heb gemaakt! Een giftbox met 3 zelfgemaakte kaarten erin.

Stampin'Up! Petal Palette Acetate box

Als eerste heb ik een Acetate Card Box versierd met de Petal Palette suite (dat is de verzamelnaam voor de stempelset In de Bloemetjes zetten (Petal Palette) de Petals & More Thinlits Dies en de Petal Passion Designer Series Paper). Stampin'Up! verkoopt de Acetate Card Boxen en ze kosten € 8,= per 10 stuks. In dit geval heb ik hem echt gebruikt als een Card Box, maar er is nog veel meer mogelijk. Denk hierbij maar eens aan geschenkverpakkingen voor geld, snoepjes, kleine cadeautjes, enz.

Stampin'Up! Petal Palette, In de bloemetjes zetten

Ik wilde graag een aantal kaarten cadeau geven. In de box passen maximaal 5 kaarten inclusief enveloppe, maar ik heb er voor gekozen om er 3 in te doen. En dit is de eerste.

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes zetten

De bloemen komen uit de stempelset 'In de bloemetjes zetten' en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Calypso Coral (roze) en Old Olive (groen)

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes zetten

Voor deze kaart heb ik ook weer dezelfde bloem gebruikt, maar deze keer heb ik de Stampin' Blends in de kleuren Bermuda Bay (groen/blauw) en Old Olive (groen) gebruikt. Op de achtergrond heb ik de Petal Pair Textured Impressions Embossing Folder gebruikt. Hierdoor ontstaat er een relief in het cardstock. Is het niet prachtig?

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes zetten

Als laatste heb ik deze kaart nog gemaakt! Een iets andere stijl, maar persoonlijk vind ik hem ook prachtig geworden! Het 'raster' heb ik gemaakt met de Eclectic Layers Thinlits Dies.

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes zetten

Toen de kaartjes klaar waren, heb ik ze allemaal in de Acetate Card Box gedaan en met dit als resultaat! Wat vind jij er van?

Stampin'Up! Petal Palette, in de bloemetjes giftbox

Wat was dit geweldig om te maken zeg en wat was het geweldig om dit cadeau te kunnen doen! Het is toch net weer even wat anders dan een bosje bloemen vind je ook niet? En gelukkig viel het cadeautje in goede aarde!

Ik denk dat ik nog heel veel van dit soort setjes cadeau ga geven. Wil jij ook zo'n setje aan iemand cadeau doen? Kom dan eens gezellig langs voor een workshop (heb je een paar vriendinnen die dit ook leuk vinden om te doen, dan kunnen wij altijd een aparte afspraak maken om dit te maken).

Ik kan deze sets ook voor je maken in opdracht! Het enige wat je hoeft te doen is mij een berichtje te sturen op danielle.kassing@gmail.com en dan komen we er vast wel uit. Dit geldt niet alleen voor sets, maar ook voor losse kaarten.

Heb je een vraag over de giftbox of de kaarten die ik gemaakt heb? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten