maandag 5 maart 2018

Stampin'Up! Petal Palette meets Party Pandas - workshopdag Dordrecht

Het is al even geleden, maar eind januari ben ik naar de workshopdag van Hélène en Kaylee geweest in Dordrecht. Ik was mijn foto's aan het doorkijken en ik besefte, dat ik jullie helemaal niet heb laten zien wat ik toen gemaakt heb! Het was zo'n geweldige dag met prachtige projecten, dat ik het alsnog graag wil laten zien.

Toen we in de prachtige workshopruimte binnenkwamen, stonden de tafels allemaal klaar gevuld met de overvolle workshop pakketten, maar ook met deze prachtige attentie (gemaakt door Kaylee, klik hier om te zien hoe ze deze gemaakt heeft)

 

Prachtig he! Ze waren er ook nog in het hardroze (Melon Mambo), maar persoonlijk ben ik helemaal verzot op deze blauwe/groene kleur (Bermuda Bay).

Als eerste zijn wij begonnen met het maken van een tasje. 

Stampin'Up! Petal Passion DSP

In het workshop pakket zat een heel pak Petal Passion Designer Series Papier, dus we konden ruimschoots uitzoeken met welk design we aan de slag wilden gaan

Stampin'Up! Petal Palette, In de bloemetjes zetten

Nadat de giftbag klaar was, zijn we aan de slag gegaan met een brede kaart. Naast hetzelfde DSP hebben we ook gebruik gemaakt van de Nederlandse stempelset In de bloemetjes zetten. 

Stampin'Up! Petal Palette, In de bloemetjes zetten

De roos hebben we ingekleurd met inkt en een blenderpen. Ik maak deze vorm kaarten niet zo heel vaak, maar eigenlijk is het een geweldig model om bijvoorbeeld geld in cadeau te geven of uiteraard om gewoon op te sturen hihi....

Stampin'Up! Party Pandas

Nog net voor de heerlijke lunch, konden we vast een start maken met deze geweldige kaartjes van 3" bij 3" ofwel 7,5 cm bij 7,5 cm. Als eerste hebben een een stuk Shimmery White cardstock gepakt en met de aquapen en wat inkt hebben we een prachtige watercolor achtergrond gemaakt.

Stampin'Up! Party Pandas

Daarna hebben we de panda's uit de Party Pandas stempelset gestempeld (een gratis product die je kunt uitkiezen tijdens de Sale-A-Bration) en zijn wij even zoet geweest om ze uit te knippen. Ik zat o.a. met vriendinnen en een paar teamgenootjes aan tafel en dit was het moment dat we een nieuw product hebben bedacht. Wat zou het mooi zijn als er een Party Panda Punch zou bestaan, dan zouden we ze zo uit kunnen ponsen. Dit woord is zo grappig, dat wij er ontzettend veel lol om hebben gehad. Zeg het maar eens vijf keer achter elkaar zonder te lachten :).

Stampin'Up! Party Pandas

Als laatste heb ik deze kaart gemaakt (en ik moet eerlijk bekennen dat er nog een set kaartjes op mij ligt te wachten die nog afgemaakt moeten worden, maar dat komt vast een keertje goed). Dit is de buitenkant van het kaartje.

Stampin'Up! Party Pandas

En als je aan het lintje trekt, komt er een prachtig kaartje tevoorschijn. Is de panda niet geweldig! Ook dit is weer net wat anders dan de gebruikelijke kaarten die ik maak. Echt heel leuk!

De projecten waren geweldig, we hebben nieuwe dingen geleerd en we hebben ontzettend veel lol gehad. Kortom het was weer een geweldige dag! Op 21 april ga ik weer naar de workshop van Hélène en Kaylee, maar dan in Zeist. Ik heb er nu al zin in!

Heb je vragen over de projecten die ik gemaakt heb? Of zou je graag de producten willen bestellen die ik heb gebruikt? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten