woensdag 14 maart 2018

Stampin'Up! Sweet Sixteen!

De hele week staat mijn blog in het teken van speciale feestjes! Dit kaartje heb ik gemaakt voor een mooie jonge dame, die vorige week 16 jaar is geworden!

Stampin'Up! Large Number Framelits Dies

Tja, de kaart spreekt echt voor zich! Als basis voor deze kaart heb ik Whisper White Cardstock gebruikt. De middelste "16" heb ik met de Large Number Framelits gestanst uit Silver Cardstock. Daarnaast heb ik ook een flink aantal keren de "16" uitgestanst in Whisper White om zo een achtergrond te creëren.

Stampin'Up! Large Number Framelits Dies

Op deze foto kun je de achtergrond wat makkelijker zien. Er is een speciale technieknaam hiervoor, maar ik kan op dit moment niet op de naam komen! Dus als jij het weet, hoor ik dat heel graag! De teksten heb ik heat embossed met Silver embossingpoeder. Ik heb de teksten uit de stempelset "Happy Birthday Gorgeous" gebruikt. 

Stampin'Up! Large Number Framelits Dies

De "to you gorgeous" is zelfs een samenstelling van verschillende stempels.

Ik hoop dat ze mijn kaartje leuk vond! Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je heel graag verder. 



Happy Birthday Gorgeous Photopolymer Stamp Set
Happy Birthday Gorgeous Clear Mount Stamp Set
artikelnr 143662
€ 25,=

Large Numbers Framelits Dies

Large Number Framelits Dies
artikelnr 140622
€ 37,50





Geen opmerkingen:

Een reactie posten