zondag 18 maart 2018

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers (1)

Een gekke dag voor mij om een blog te plaatsen, maar ik wil jullie zo graag vertellen over de teamdag van de Lovely Stampers gisteren.

Om 10.30 uur werden wij in Zorgcentrum Amendelhof in Zeist verwacht. Ik was er al iets eerder, want ik mocht gisteren samen met Hilly een inspiratietafel verzorgen. Dit is een overzichtsfoto van wat ik zoal gemaakt heb. Binnenkort zal ik jullie een aantal projecten nog van dichtbij laten zien als jullie dat leuk vinden?

Stampin'Up! Inspiratietafel teamdag lovely stampers

Voordat we echt aan de slag gingen met de workshops, hebben we eerst Hélène in het zonnetje gezet. Deze week vierde zij namelijk dat zij haar 5 jarig jubileum als Stampin'Up! demonstratrice. Wij als team zijn zo reuze trots op haar, dat ze echt wel een cadeautje heeft verdiend!


Na dit "officiële" gedeelte zijn wij heerlijk aan de slag gegaan met een workshop die mijn teamgenootje Fréderique van Rumpt-Boddé voor ons had voorbereid!

Stampin'Up! teamdag lovely stampers

Het is een mapje om 4 notecards in te stoppen!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Iedereen kreeg een twee vellen 12"x 12" Sweet Soiree Specialty Designer Series Paper en van één vel hebben we het mapje gemaakt. Het andere vel hebben we gebruikt voor de volgende notecards.

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

De linkerkaart had Fréderique al voor ons uitgedacht en de andere kaartjes mochten wij helemaal naar ons eigen idee invullen. Het eerste kaartje uiteraard ook, maar ik vind het soms heerlijk om gewoon iets na te maken wat een ander al voor mij uitgedacht heeft, dus vandaar dat ik het kaartje heel graag gemaakt heb. Ook heel leuk om Early Espresso een keer als achtergrond te gebruiken, want dat doe ik niet zo heel vaak!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

We hebben onderling uiteraard ook wat DSP met elkaar geruild, zodat we nog meer keus hadden om onze kaartjes te bekleden. Zie je dat je met dit prachtige DSP eigenlijk alleen maar wat cardstock en DSP nodig hebt en je heb al een prachtige kaartje!

Voor de eerste twee kaartjes heb ik ook de Sweet Cake Framelits Dies gebruikt uit de voorjaarscatalogus. Wist jij al dat je deze Dies tot einde van deze maand gratis kunt verdienen bij een bestelling van € 120,=? Is dat niet geweldig? Lees hier meer over deze actie!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

En zo zag het mapje er leeg uit! En weet je wat zo leuk was? Je hebt helemaal geen lijm nodig om dit in elkaar te vouwen. Terug naar mijn eerste liefde Origami!

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Ik heb deze foto nog toegevoegd om je te laten zien wat voor een prachtige glimmer er op de Sweet Soiree Specialty Designer Series Paper zit. En dan die geweldige Berry Burst Metalic Edge ribbon erbij. Ik ben verliefd!

Dankjewel Fréderique voor dit geweldige project. Ik ga hem zeker vaker maken.

Na dit project zijn wij heerlijk gaan lunchen. Iedereen had voor wat lekkers gezorgd! Kijk maar eens op mijn bordje!


Nou dit had ik thuis niet gekregen hoor op een zaterdagmiddag! Het was echt heel goed verzorgd. Dank jullie wel allemaal!

Tijdens de teamdag hebben we nog twee workshops gevolgd. Deze projecten zal ik jullie de aankomende dagen laten zien, want ze zijn zo geweldig dat ze allebei een eigen blog verdienen hihi...

Tot morgen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten